مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان شمار نمایشگاه‌های پیش بینی‌ شده در این خطه تا پایان امسال را ۳۴ عنوان اعلام کرد.
کد خبر: ۹۶۲۵۰۱
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۹:۴۱ 08 May 2021

علی یارمحمدیان افزود: شرکت نمایشگاه‌های اصفهان در سال‌های اخیر توانسته شرایطی را ایجاد کند تا فعالان اقتصادی و تلاشگران حوزه کسب‌وکار به بهترین شکل ممکن توانمندی‌های خود را در معرض بازدید مخاطبان و علاقه‌مندان قرار دهند.

وی تصریح کرد: قرار بر آن بود که نمایشگاه‌های اصفهان از پنجم اردیبهشت‌ امسال و با برگزاری نهمین نمایشگاه تخصصی گل و گیاه، گیاهان دارویی و ماهیان تزئینی آغاز شود اما به دلیل قرار گرفتن در شرایط قرمز کرونایی، این رویدادها با تاخیر آغاز می‌شود.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان با اشاره به اینکه رویدادهای نمایشگاهی در گروه دوم مشاغل و کسب‌وکارها جای گرفته‌اند، تصریح کرد: ستاد پیشگیری از کرونا مجوز را صادر کرده است که نمایشگاه‌ها در شرایط نارنجی و زرد کرونا برگزار شود؛ بنابراین اکنون که شهرستان اصفهان در وضعیت نارنجی قرار دارد، شرایط برای برگزاری نمایشگاه‌ها مهیاست.

یارمحمدیان خاطرنشان کرد: چشم‌اندازهای ویژه‌ای برای نمایشگاه بین‌المللی اصفهان پیش‌بینی شده است و بر این اساس خلاقیت، نوآوری، کارآفرینی و ارائه خدمات متمایز با بهترین کیفیت و مناسب‌ترین هزینه برای تبدیل شدن به تحسین برانگیزترین شرکت نمایشگاهی، برقراری ارتباط پایدار بین تولیدکنندگان کالا و خدمات و متقاضیان آنها، ایجاد بستری مناسب برای آشنایی متقاضیان با کالاها و تکنولوژی‌های روز دنیا، ایجاد مکانی امن برای معرفی محصولات توسط تولیدکنندگان کالا و خدمات و اشتغالزایی پایا و پویا از مهم‌ترین چشم اندازهای شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی اصفهان به شمار می‌رود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار