فرماندار اصفهان گفت: توزیع هشت هزار بسته کمک معیشتی در سطح استان اصفهان توسط اوقاف در قالب طرح "ضیافت همدلی" جای قدردانی دارد.
کد خبر: ۹۶۲۵۳۲
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۲۳:۱۷ 08 May 2021

حسین سیستانی در آئین اهدای بسته های کمک معیشتی تهیه شده توسط بقاع متبرکه استان اصفهان به نیازمندان در طرح "ضیافت همدلی" اظهار داشت: مردم کشور ایران همواره در سطح جهانی در زمینه کمک به نیازمندان زبانزد بوده‌اند و این رفتار را از حضرت علی (ع) الگو گرفته اند.
وی با بیان اینکه مردم اصفهان نیز همواره به صورت ویژه‌تر در زمینه خیر و امور خیریه فعالیت داشته اند، ادامه داد: در شرایط فعلی نیز که کشور در شرایط اقتصادی نامناسب ناشی از تحریم‌های ناجوانمردانه و بیماری کرونا قرار گرفته است، شاهد حمایت مردم از قشر نیازمند جامعه هستیم.
فرماندار اصفهان در ادامه به همت نهادهای مختلف در زمینه کمک به معیشت مردم اشاره کرد و افزود: یکی از این نهادها که در شرایط نامناسب اقتصادی همکاری ویژه‌ای را با خانوادههای نیازمند داشته، اداره اوقاف و امور خیریه بوده است.
وی با بیان اینکه توزیع هشت هزار بسته کمک معیشتی در سطح استان اصفهان توسط اوقاف در قالب طرح "ضیافت همدلی" جای قدردانی دارد، گفت: سه هزار و 500 عدد از این بسته‌ها در شهرستان اصفهان تامین و توزیع شده که این اقدام بسیار ارزنده است.
سیستانی اضافه کرد: سازمان اوقاف در 14 ماه گذشته از شیوع کرونا بار سنگینی را از دوش خانواده‌ها برداشته که این امر قابل تقدیر است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار