معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: تلاش می کنیم موانع و چالش های پیش روی اجرای طرح نسخه نویسی الکترونیک را مرتفع کنیم.
کد خبر: ۹۶۲۷۳۸
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۳ 09 May 2021

 

به گزارش تابناک مرکزی، دکتر بهمن صادقی سده افزود: تمام تلاش خود را در راستای رفع مشکلات موجود به کار خواهیم برد تا در کمترین زمان برنامه نسخه نویسی و نسخه پیچی را فراهم کنیم.
وی یادآورشد: با حمایت های صورت گرفته از سازمان تامین اجتماعی و بیمه سلامت، امکان توسعه زیر ساخت ها فراهم شد و همچنین به تدریج موارد سخت افزاری که به عنوان چالشی در سیستم است رفع خواهد شد به نحوی که همکاران با سهولت بیشتری اقدام نسخه نویسی و نسخه پیچی را انجام دهند.
وی تاکید کرد: دانشگاه علوم پزشکی اراک در بخش دولتی از ابتدای این امر فعالیت هایی را در این زمینه شروع کرد، اما متاسفانه روند پیشرفت این اقدام آن طور که انتظار میرفت پیش نرفت، اما مقرر شد که در این زمینه یک جلسه تصمیم گیری نهایی برگزار شود تا مجددا آموزش های لازم به افراد داده شود.
دکتر صادقی، با اشاره به اینکه در جلسات مختلف روسا و مدیران مراکز درمانی و کلینیک ها برای اجرای هر چه بهتر این طرح هماهنگی های لازم صورت گرفته است افزود: در راستای اجرای برنامه دولت الکترونیک و تکالیف اجرایی دانشگاه، مبنی بر اجرای نسخه نویسی و نسخه پیچی الکترونیک در گام اول سازمان تامین اجتماعی اقداماتی را در این راستا شروع کرد و برخی زیر ساخت ها تامین شد و همچنین در بخش خصوصی، سازمان بیمه سلامت نیز اقداماتی در این زمینه انجام داد.
وی یادآور شد: طبق جدول زمانبندی طراحی شده، همکاران بیمه سلامت در بحث نظارت و آموزش در بیمارستان ها حضور پیدا خواهند کرد و مجددا دوره آموزشی برای پزشکان برگزار می کنند.
دکتر صادقی گفت: طبق ابلاغیه قانون بودجه و برنامه ششم توسعه، دانشگاه علوم پزشکی نیز متهعد است که برنامه نسخه نویسی الکترونیکی را اجرا کند و در این راه تمام تلاش خود را در راستای برداشتن موانع و مشکلات برای ارائه خدمات هر چه بهتر به مردم به کار خواهد گرفت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار