تابناک-استاندار هرمزگان گفت: مطالعه برای ایجاد شهر جدید در بندرعباس آغاز شده و ادامه دارد و قرار است این شهر با ظرفیت ۵۰درصد مساحت شهر فعلی بندرعباس و در مساحت سه هزار و ۵۰۰هکتار احداث شود.
کد خبر: ۹۶۲۸۰۷
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۰:۳۴ 10 May 2021

به گزارش تابناک از بندرعباس، فریدون همتی استاندار هرمزگان در نشست شورای مسکن استان گفت: در نشست ستاد بازآفرینی و شورای مسکن استان در ارتباط با محله دوهزار (کوی ملت) بندرعباس تصمیمات خوبی اتخاذ شده است.

وی افزود: بر اساس تصمیم این نشست، مقرر شده است پلن محله 2500واحدی که پیش از این طراحی شده بود، بازنگری و ظرفیت پذیری آن به 40هزارنفر ارتقاء پیدا کند و متناسب با این افزایش جمعیت، خدمات مورد نیاز در طراحی جدید دیده شود.


استاندار هرمزگان بیان کرد: مطالعه برای ایجاد شهر جدید در بندرعباس ادامه دارد و قرار است این شهر با ظرفیت 50درصد مساحت شهر فعلی بندرعباس و در مساحت سه هزار و ۵۰۰هکتار احداث شود.

وی افزود: عملیاتی شدن این شهر به عنوان یکی از کارهای بزرگ از ابتدای دولت دوازدهم در دستور کار بوده و اجرای آن می تواند با توجه به روند توسعه جمعیتی بندرعباس، پاسخگوی نیاز مسکن بندرعباس در سال های آتی باشد که خوشبختانه این اقدام مهم در حال انجام است.

انتهای پیام/9063

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار