سیامک آزادی در گفتگو با تابناک:
رئیس پارک علم و فناوری استان کرمانشاه گفت: نخستین نمایشگاه مجازی معرفی کالا و خدمات مشاغل خانگی در راستای اجرای طرح توسعه مشاغل خانگی در استان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۶۲۸۶۳
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۶ 10 May 2021

سیامک آزادی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد: این نمایشگاه در حوزه مشاغل خانگی شامل صنایع دستی، پوشاک و فرش دستبافت است و در راستای اجرا طرح ملی توسعه مشاغل خانگی در خرداد ماه و در استان کرمانشاه برگزار می‌شود.

وی افزود: هدف از برگزاری این نمایشگاه توانمند سازی، توسعه بازار، شبکه سازی و توسعه زنجیره‌های ارزش محصولات خانگی می‌باشد که در فضای مجازی اجرا می‌شود و تولید کنندگان امکان ارائه کالا‌ها و محصولات خود را دارند.

رئیس پارک علم و فناوری استان کرمانشاه تصریح کرد: در این نمایشگاه تولید کنندگان در کنار ارائه محصولات و توانمندی ها، شرایط همکاری با افراد ماهر در این حوزه‌ها را دارند، به نحوی که پشتیبانان و پیشرانان هر کدام از این حوزه‌ها می‌توانند در کنار ارائه توانمندی ها، نحوه همکاری خود را با افراد اعلام کنند.

این مسئول خاطر نشان کرد: از آن جایی که بستر مجازی است محدودیتی برای شرکت افراد وجود ندارد و بر اساس پیشبینی ما بیش از ۱۰۰ پشتیبان یا تولید کننده محصولات خانگی در این نمایشگاه حضور پیدا خواهند کرد.

وی متذکر شد: محصولات و خدمات افراد شرکت کننده حتما باید در دسته بندی نمایشگاه قرار گیرند و از سطح کیفی مناسب و قابلیت عرضه برخوردار باشد.

آزادی در پایان آدرس الکترونیکی kti.ir را جهت ثبت نام افراد اعلام کرد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار