نامزد انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ گفت: سایت خانه یار را برای ثبت نام خانم های خانه دار جهت دریافت حقوق خانه داری راه اندازی کردیم.
کد خبر: ۹۶۹۱۳۷
تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۴ 06 June 2021

محسن رضایی میر قائد در پایان نخستین مناظره نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری گفت: سایت خانه یار را برای ثبت نام خانم های خانه دار جهت دریافت حقوق خانه داری راه اندازی کردیم.

او درخصوص برنامه‌های دولت اقدام و تحول در خصوص بازار سرمایه، افزود: ما بازار بورس و سرمایه را به تولید و سرمایه‌گذاری واقعی وصل می‌کنیم و منابع عظیمی که از دست مردم جمع می‌شود به سمت سفته بازی و دلالی نمی‌رود بلکه به سمت تولید، هدایت خواهد شد.

وی گفت: با ورود سرمایه مردم به تولید، چون بازخورد آن واقعی و حقیقی است، ارزش سهام آنها، این بار بطور واقعی و نه بصورت حبابی، رشد می‌کند.

نامزد انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ افزود: در دولت ما بورس احیا و تقویت می‌شود و از طرف دیگر بازار بورس و سهام را بیمه خواهیم کرد و با تشکیل صندوق جبران زیان مالباختگان، ضرر و زیان مالباختگان بورس را جبران خواهیم کرد.

رضایی همچنین با بیان اینکه ارزش سهام ۹۰ درصد سهامداران بورس و دارندگان کد بورسی، زیر ۵۰ میلیون تومان است، گفت: سهامداران خرد، تاکنون نقشی در تصمیم‌گیری‌های اساسی سازمان و بورس اوراق بهادار نداشته‌اند که در دولت ما، با تشکیل کانون سهامداران خرد، نمایندگان این سهامداران در تصمیم‌گیری‌های اساسی بورس نقش خواهند داشت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار