گردهماییِ طلاب و روحانیون حوزه علمیه اصفهان همزمان با سالروز قیام مردمی و تاریخی پانزدهم خرداد در سالن اجتماعات گلستان شهدا برگزار شد.
کد خبر: ۹۶۹۱۴۵
تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۲ 06 June 2021

امام جمعه موقت تهران که مهمان ویژه این مراسم بود، به فداکاری‌ها و رشادت‌های سردار سلیمانی در راه عزت و استقلال ایران و جهان اسلام اشاره کرد و گفت : این فرمانده شهید و سلحشور در راه خلقِ قدرتِ منطقه‌ای جبهه مقاومت گام برداشت.

حجت الاسلام سید محمد حسن ابوترابی فرد افزود: افرادی که در آینده مسئولیت اجرایی کشور را برعهده می‌گیرند، باید ادامه دهنده‌ی راه شهید سلیمانی باشند و مطالبات مردم و رهبری را پیگیری کنند.

وی با تاکید بر این که باید از زیرساخت‌های کشور درست استفاده شود، گفت: تصمیمات جناحی و دوری از شایسته سالاری بر مشکلات کشور می‌افزاید.

امام جمعه موقت تهران با بیان این که مدیریت کشور باید به دست کسانی باشد که از ظرفیت‌های داخلی استفاده کنند، تاکید کرد این مسئله که دغدغه رهبری است، مورد توجه قرار گیرد.

حجت الاسلام ابوترابی فرد اقتدار امروز ایران را محصول ایستادگی و مقاومت دانست و گفت: اگر ایستادگی ما در برابر استکبار نبود، این نفوذ منطقه ای، استقلال و اقتدار علمی، دفاعی و سیاسی به دست نمی‌آمد.

وی افزود: در سال‌های نخست پیروزی انقلاب اسلامی، تحلیل دشمنان و برخی شخصیت‌های سیاسی این بود که این انقلاب ادامه پیدا نخواهد کرد و آینده را از آنی آمریکا می‌دانستند، اما امروز وضعیت تفاوت کرده و افول رژیم صهیونیستی آغاز شده است.

امام جمعه موقت تهران تصریح کرد: صهیونیست‌ها در برابر سلحشوران غزه نمی‌توانند ۱۲ روزه مقاومت کنند و روشن است در منطقه جایگاه و آینده‌ای ندارند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار