رئیس اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزی استان اصفهان:
رئیس اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزی استان اصفهان ا بیان اینکه اقدامات در دست انجام در اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان با تم های مذهبی و آموزشی توسعه فضاهای خلاقانه در این زمینه ها را در دستور کار دارد، گفت: در این زمینه همه دستگاه های اجرایی را به همکاری و تعامل فراخوان کرده‌ایم تا بتوانیم تاثیر گذار باشیم.
کد خبر: ۹۶۹۲۴۷
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۹ 07 June 2021

محسن جعفری در دیدار با حجت‌الاسلام محمد حسین بلک، مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان با بیان اینکه در حال حاضر اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزی در استان اصفهان ۱۳ شعبه دارد، اظهار داشت: بیش از هشت هزار دانش آموز عضو این اتحادیه هستند.

وی ادامه داد: در بحران کرونا اجازه ندادیم برنامه های فرهنگی این انجمن تعطیل شود و برنامه ریزی درست و خلاقانه‌ای را داشتیم.

رئیس اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزی استان اصفهان با بیان اینکه بر اساس فرمایش رهبر معظم انقلاب مبنی بر کمک مسایل روز به جریان انقلاب این امر در دستور کار اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان استان اصفهان قرار گرفت، ادامه داد: برای این امر از دانشجویان دانشگاه فرهنگیان و طلاب حوزه‌های علمیه استفاده کرده ایم.

وی با بیان اینکه از سویی سوق دادن دانش آموزان برای انتخاب رشته های مرتبط با تدریس در بدنه آموزش و پرورش از دیگر برنامه های در دستور کار اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان استان اصفهان است، ادامه داد: ظرفیت خوبی در استان داریم و از اوقاف نیز درخواست داریم در این زمینه در حوزه ارشاد و راهنمایی و هم ظرفیت فضای فیزیکی با اتحادیه همکاری کنند.

جعفری با بیان اینکه اقدامات در دست انجام در اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان با تم های مذهبی و آموزشی توسعه فضاهای خلاقانه در این زمینه ها را در دستور کار دارد، گفت: در این زمینه همه دستگاه های اجرایی را به همکاری و تعامل فراخوان کرده‌ایم تا بتوانیم تاثیر گذار باشیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار