رییس پلیس راه استان اصفهان گفت: مالکان سه هزار و ۱۰۰خودرو به دلیل بی توجهی به اجرای مصوبات ستاد ملی کرونا مبنی بر ممنوعیت و محدودیت تردد در پنج روز گذشته(ساعت ۱۲روز دوازدهم خرداد تا ساعت ۱۲روز دوشنبه هفدهم خرداد) در سطح استان جریمه شدند.
کد خبر: ۹۶۹۴۳۲
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۳:۳۴ 07 June 2021

سرهنگ اصغر زارع اظهار داشت: در این مدت ۶ هزار و ۹۰۸دستگاه خودرو با تذکر پلیس مواجه شدند و چهار هزار و ۴۵۱ دستگاه خودرو به مبداِء برگشت داده شدند و سه هزار و ۱۰۰ دستگاه خودرو هم ۵۰۰ هزار تومان جریمه شدند.

به گفته وی، تردد بین استان‌های همجوار و بین شهرهای دارای وضعیت قرمز و نارنجی داخل استان در تعطیلات نیمه خردادماه با توجه به وضعیت حساس شیوع ویروس کرونا ممنوع بود.

رییس پلیس راه استان اصفهان از همکاری مردم به دلیل خودداری از سفر و به دنبال آن کاهش قابل توجه سفر به این استان قدردانی کرد و گفت: از هموطنان انتظار داریم برای جلوگیری از شیوع بیماری به توصیه‌های ستاد مقابله با کرونا توجه کنند و با ماموران پلیس همکاری داشته باشند.

وی از شهروندان خواست که با توجه به شرایط کرونایی برای حفظ سلامت خود و دیگران از سفرهای غیر ضروری بپرهیزند؛ ضمن آنکه رانندگان در هر شرایطی علاوه بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی سرعت مطمئنه  و قوانین راهنمایی و رانندگی را به طور کامل رعایت کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار