مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری اصفهان گفت: ۳ هزار و ۴۶۷ شعب اخذ رای در این استان برای انتخابات ۲۸ خرداد در نظر گرفته شده است.
کد خبر: ۹۷۰۴۴۲
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۹ 12 June 2021

علی‌اصغر رفیعی‌نژاد افزود: برای انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا  ۲ هزار و ۵۳۳ نامزد در حوزه شهری و ۶ هزار ۲۹۵ نفر در حوزه روستایی ثبت نام کردند که برای ۵۸۶ کرسی اصلی حوزه شهری و برای ۳ هزار و ۶۴ کرسی حوزه روستایی و تیره های عشایری به رقابت خواهند پرداخت.

وی ادامه داد: آخرین دستور العمل پیشگیری و کنترل کرونا قبل،حین و بعد برگزاری انتخابات به فرمانداران ابلاغ شده است.

رفیعی نژاد همچنین اضافه کرد:رعایت پروتکل‌های بهداشتی به فرمانداران و بخشداران به ستاد انتخاباتی و کاندیداها ابلاغ و در دستور کار اجرایی قرارگرفته و مانور دستگاه‌های مکانیزه و غیرمکانیزه در ۲ نوبت در شعب اخذ رای انجام شده است.

وی با اشاره به ارائه گزارش کار کمیته‌های انتخاباتی شهرستان‌ها اظهار داشت: در آخرین جلسه  ستاد انتخابات استان اصفهان گزارش کار شهرستان‌ها ارائه و نماینده فرمانداران،بخشداران تعیین شد و اعضای شعب اخذ رای در سامانه کشور ثبت نام کردند.

وی افزود: همچنین از شعب اخذ رای در سراسر استان بازدید شد و جزوات آموزشی ،تعرفه‌ها،صندوق‌های رای و پوستر بین شعب اخذ رای توزیع شد.

مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری اصفهان اضافه کرد: الزامات قانونی تبلیغات محیطی و لزوم برخورد با تخلفات احتمالی نیز در این جلسه تشریح شد.

وی در پایان گفت: به منظور پوشش خبری انتخابات استان، شرایط حضور خبرنگاران پوشش خبری ستاد انتخابات و شرایط تردد آنها فراهم شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار