دبیر ستاد انتخابات استان اصفهان، گفت: استان اصفهان با وسعت ۱۰۷ هزار کیلومتر مربع،  پنج میلیون و ۳۸۶ هزار نفر جمعیت دارد. برای این دوره سه میلیون و ۶۳۴ هزار و ۱۱۴ نفر واجد شرایط رای در استان هستند که از این تعداد ۷۹۳۳۰ نفر رای اولی هستند.
کد خبر: ۹۷۰۷۴۳
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۰ 13 June 2021

علی اصغر رفیعی نژاد تصریح کرد: استان اصفهان دارای ۲۴ شهرستان، ۱۱۱ شهر و ۵۲ بخش و ۱۳۲ دهستان است. در حوزه شوراهای شهری ۵۹۱ کرسی اصلی داریم که برای این تعداد ۳۷۵۱ نفر ثبت نام قطعی کردند و ۲۸۳۱ نفر تایید و ۶۵۶ نفر رد صلاحیت شدند. در ادامه ۲۳۵۷ نفر در هیات های نظارت تایید صلاحیت شدند و ۴۳۸ نفر هم رد شدند. 

رفیعی نژاد گفت: در انتخابات شوراها ۲۴۶۹ کرسی شهری و در حوزه روستایی ۳۱۲۴ کرسی وجود دارد که ۷۰۹۶ نفر ثبت نام کردند و در نهایت ۵۹۰۳ نفر رقابت نهایی خواهند داشت.

دبیر ستاد انتخابات استان اصفهان، گفت: تعداد کل شعب اخذ رای در استان اصفهان ۳۴۶۷ شعبه است که از این تعداد ۳۱۰۷ شعبه ثابت و ۲۶۰  شعبه سیار است. همچنین ۲۴۵۶ شعب شهری و ۱۰۱۱ شعبه روستایی در استان وجود دارد.

وی درباره تعداد واجدان رای در اصفهان، ادامه داد: تعداد واجدان رای در حوزه انتخابیه شهرستان اصفهان یک میلیون و ۶۳۰ هزار و ۵۲۶ نفر است که رای اولی ها ۳۳ هزارو ۶۴۷ نفر هستند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار