نشست مشترک نامزدهای شورای شهر اصفهان از لیست‌های مجمع نیروهای انقلاب، گام دوم و سلام و جبهه اصلاحات با فعالان اقتصادی برگزار شد.
کد خبر: ۹۷۰۹۱۱
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۲ 14 June 2021

نشست بررسی دیدگاه‌ها و برنامه‌های نامزدهای شورای اسلامی شهر اصفهان با حضور هیئت رئیسه اتاق بازرگانی اصفهان و نمایندگان بخش خصوصی برگزار شد.

در این نشست اعضای لیست‌های مجمع نیروهای انقلاب اسلامی، گام دوم و سلام و جبهه اصلاحات اصفهان به ارائه برنامه‌های خود در حوزه های مختلف پرداختند و با فعالان اقتصادی گفتگو کردند.

نمایندگان بخش خصوصی برنامه‌ریزی واقع‌بینانه، تخصص محوری، توجه به شاخص انرژی در پروژه ها، تمرکز بر انرژی‌های تجدیدپذیر، توجه به حوزه گردشگری به عنوان محور توسعه پایدار، حمایت از صادرات صنایع دستی، ساماندهی تقویم گردشگری، اولویت دادن به حوزه کشاورزی و محیط زیست، توجه به سرمایه گذاری در صنایع دانش بنیان، تعیین شاخص رفاه و درآمد، تمرکز بر مگاپروژه‌های شهری و توجه به زیر ساخت‌های فرهنگی و اجتماعی با محوریت فعالیت‌های اقتصادی را به عنوان انتظارات بخش خصوصی از شورای شهر مطرح کردند.

مسعود گلشیرازی رئیس اتاق بازرگانی اصفهان نیز در این نشست ضمن قدردانی از حضور فعالان اقتصادی، گفت: انتظار می‌رود که آحاد مردم در این روزهای سرنوشت ساز با مشارکت حداکثری نامزدهای اصلح را انتخاب کنند و نامزدهای منتخب شورای شهر اصفهان نیز حداکثر توان خود را برای بهبود معیشت مردم و تعالی این شهر به کار ببرند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار