رییس ستاد انتخابات استان اصفهان گفت: مشکلی از نظر تعداد تعرفه‌های کاغذی در شُعبه‌های اخذ رای استان وجود ندارد و این تعرفه‌ها بر اساس استاندارد، در سطح شهرها و روستاها توزیع شده است.
کد خبر: ۹۷۲۰۷۴
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۳:۰۵ 18 June 2021

حیدر قاسمی افزود: تعرفه‌ها با توجه به نسبت واجدان شرایط و استانداردهای موجود در شعبه‌های شهری و روستایی توزیع شده است و با توجه به اطلاعات موجود در سامانه انتخابات، در زمان حاضر مشکلی وجود ندارد.

وی اظهار داشت: با توجه به نسبت تعرفه‌های مصرف شده به باقی مانده آنها در شعبه‌های اخذ رای استان اصفهان، پیش‌بینی می‌کنیم که تا پایان ساعت رای‌گیری مشکلی در این زمینه پیش نیاید.

قاسمی با بیان‌اینکه کارت الکترونیکی برای رای‌گیری در شُعبه‌های تمام مکانیزه در شهرهای اصفهان و شاهین شهر استفاده می‌شود، اضافه کرد: تعدادی کارت الکترونیکی جدید به منظور پیشگیری از احتمال کمبود یا اِشکال در آنها، امروز از وزارت کشور دریافت و بین شُعبه‌ها توزیع شد.

وی تصریح کرد: تعداد دیگری کارت نیز برای احتیاط در ساعت‌های پایانی رای‌گیری که ممکن است با تعداد بیشتر رای‌دهنده مواجه شویم، آماده شده است که بین شُعبه‌های تمام مکانیزه توزیع می‌شود.

رییس ستاد انتخابات استان اصفهان تاکید کرد: در زمان حاضر مشکلی از نظر تعداد کارت‌های الکترونیکی در شُعبه‌های تمام مکانیزه نداریم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار