بعد از قریب به نیم قرن اتفاق افتاد؛
شهردار آبدانان گفت :یکی از مطالبات بحق و دغدغه های مردمان این خطه احداث پلی بود تا ارتباط دو بخش از شهر و همچنین روستاها بدون دغدغه و با سهولت انجام گیرد. که این اتفاق در دوره پنجم شورای این شهر و در واپسین روزهای عمر آن محقق و عملیات عمرانی آن به پایان رسید.
کد خبر: ۹۷۸۶۱۷
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۴۰۰ - ۱۹:۴۲ 14 July 2021

احداث پل مرکز شهر سرابباغ/راه بخشی از شهر و روستای «سرپله»هموار می شود

 

به گزارش تابناک ایلام؛ علی غارتی در گفتگو با خبرنگار ما  بیان داشت: با تلاش همکاران و پیگیریهای اعضای شورا کار عملیات عمرانی این پل بزرگ در کمتر از ۷۵ روز به اتمام و آماده بهره برداری شد.

وی اعتبارات هزینه شده این پروژه را ۴۰۰ میلیون تومان بیان کرد که از محل اعتبارات ماده ۵۸ سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌ها جذب شده است.

غارتی خاطرنشان کرد: برای تکمیل پروژه و همچنین پرداخت بخشی از طلب پیمانکار نیاز به منابع بیشتری است که امید است سازمان شهرداری‌ها و نیز معاونت عمرانی استاندار در این خصوص نگاه ویژه ای داشته تا هر چه سریعتر پروژه به اتمام و حلاوت این کار مهم به کام شهروندان شیرین تر شود .

شهردار سرابباغ که تلویحا اعلام خداحافظی از این شهر می کند به بخشی از کارهای انجام شده در مدت زمامداری شهرداری سرابباغ اشاره و گفت: ۹۰ درصد معابر شهر آسفالت و جدول گزاری شده و سه دهنه پل جهت تسهیل در عبور و مردم با توجه به توپوگرافی خاص منطقه انجام شده است.

وی یادآور شد: شهر سرابباغ با جمعیتی بالغ بر ۷ هزار نفر و قدمتی دیرینه در ۲۰ کیلومتری شرق شهرستان آبدانان واقع شده که از سال ۱۳۷۸ به شهر و مرکز بخش ارتقا یافت وگستره شهر به نحوی است که از مرکز آن رودخانه ی فصلی میگذرد که ارتباط بخشی از شهر و روستاهای تابعه بوسیله پل کوچک و کم عرضی که از قبل از انقلاب احداث شده بود برقرار و در ایام بارش عملا این ارتباط قطع می گردید.
با احداث پل جدید ارتباط شهر و مشکل تردد روستای «سرپله» کاملا هموار می شود./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار