مرکز نیکوکاری کنترل سرطان ایرانیان (مکسا) با بیش از یک دهه فعالیت به بیماران مبتلا به سرطان خدمات مختلفی ارائه می‌کند.
کد خبر: ۹۸۰۴۶۶
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۴۰۰ - ۲۲:۳۶ 22 July 2021

مدیر عامل این شرکت در دیدار با مدیر کل صدا و سیمای مرکز اصفهان با اشاره به اینکه این موسسه اولین و بزرگترین مجموعه در این خصوص در کشور است گفت: مرکز نیکوکاری سرطان ایرانیان در حوزه مراقبت‌های حمایتی و تسکینی بیماران فعالیت و به بیماران مبتلا به سرطان خدمات مختلف ارائه می‌کند.
همایون ناجی اصفهانی با اشاره به پیری جمعیت در کشور افزود: با پیری جمعیت بیماری‌های مختلف افزایش یافته و نیاز به مراقبت‌های حمایتی و تسکینی از بیماران بیشتر می‌شود.
وی با بیان اینکه تا زمانی که فردی درگیر بیماری نشده متوجه نمی‌شود که چقدراین کار دشوار است گفت: جامعه، مسئولان و بخش‌های مختلف حوزه درمان با توجه به اینکه مراقبت‌های حمایتی و تسکینی یک نیاز اساسی و ضروری است باید برای این امر برنامه ریزی و سرمایه گذاری کنند.
مدیر کل صدا و سیما هم در این دیدار با اشاره به فعالیت موفق خیریه‌ها در استان و کشور گفت: صدا و سیما مرکز اصفهان در حد توان با این خیریه‌ها همراهی و همکاری می‌کند.
بهرام عبدالحسینی افزود: خیریه‌های باید راهبردی و عملیاتی کار کنند و در عمل فعالیت‌های خود را گسترش بدهند و اقدامات برای مردم ملموس باشد تا مردم انگیز‌های بیشتری برای کمک، یاری و فعالیت در امر خیر داشته باشند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار