رییس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان اصفهان گفت: بیش از سه هزار دستگاه خودروی بومی و غیربومی با تشدید محدودیت‌های تردد و مسافرت به این استان و خروج از اصفهان اعمال قانون شدند.
کد خبر: ۹۸۰۷۰۸
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۷ 24 July 2021

سرهنگ اصغر زارع افزود: از آغاز اجرای طرح ممنوعیت ورود خودروهای غیر بومی به اصفهان و خروج خودروهای بومی از این کلانشهر در ۳۰ تیر تا صبح امروز ۲ هزار و ۳۰۴ دستگاه خودرو با جریمه پنج میلیون ریالی  و ۷۰۰ دستگاه خودرو با جریمه ۱۰ میلیون ریالی اعمال قانون شدند.

وی مبلغ جریمه ورود و خروج در شهرهای با وضعیت نارنجی را ۵۰۰ هزار تومان و در شهرهای قرمز را یک میلیون تومان عنوان کرد و ادامه داد: همچنین در اجرای این طرح سه هزار و ۷۰۰ دستگاه خودرو در جاده‌های این استان اجازه تردد نیافتند و به شهرهای خود بازگردانده شدند.

رییس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان اصفهان اظهار داشت: همچنین رانندگان چهار هزار و ۸۴۸ دستگاه خودرو بومی و غیر بومی به‌دلیل رعایت نکردن این قانون از پلیس تذکر دریافت کردند.

وی اضافه کرد: با توجه به قرار گرفتن برخی از نقاط این استان در وضعیت قرمز کرونایی(بسیار پُرخطر) در این مدت ایستگاه‌های ایست و بازرسی کنترل ورود و خروج خودروها در اصفهان به ۹ واحد افزایش پیدا کرد.

سرهنگ زارع افزود: علاوه بر استقرار نیروهای پلیس راه در این ایستگاه‌ها و فعال بودن دوربین‌های ثبت تخلف، در طول مسیرها نیز گشت‌های سیار به کنترل پلاک خودروها پرداختند.

به گفته وی، خودروهای دارای پلاک غیربومی در ورود به شهرهای قرمز و نارنجی در صورت نداشتن مجوز و بی‌توجهی به تذکر برگشت به مبداء از سوی پلیس، مورد اعمال قانون شدند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار