پویش پیشتازی دومین دوره طرح جامع از مهارت تا اشتغال را با رویکرد توانمندسازی، مهارت افزایی و موفقیت شغلی برگزار می‌کند.
کد خبر: ۹۹۲۱۸۳
تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۰ 08 September 2021

به گفته مدیرعامل پویش پیشتازی نخستین دوره فعالیت این طرح در سال 99 با اولویت اشتغال با موفقیت برگزار شد و با بهره‌گیری از تجارب به‌دست‌آمده و تقویت نقاط قوت دور دوم به‌صورت آنلاین برای علاقه‌مندان در نظر گرفته‌شده است.
پرهام برومند اظهار کرد: پویش پیشتازی تلاش کرده در این دوره‌ها توجه ویژه‌ای در حوزه توانمندسازی نیروی انسانی داشته باشد و داوطلبان با پشت سر گذاشتن کارآموزی مهارت‌های نرم را آموزش می‌بینند.
وی در مورد ضرورت آموزش مهارت‌های نرم توضیح داد: ده مهارتی که توسط مجمع جهانی اقتصاد تائید شده و در شخصیت حرفه‌ای افراد تأثیرگذار است و در کشور ما نیز به آن کمتر اقبال نشان داده‌شده موردتوجه این دوره قرارگرفته است.
برومند افزود: کارآموزان تجربه کارآموزی در محیط صنعتی واقعی را خواهند داشت از سوی دیگر این دوره دارای تسهیلات اقساطی، مدرک معتبر و تضمین استخدام دارد و می‌توانند به‌صورت تیمی در فضای کار اشتراکی اصفهان مشغول شوند.
وی تاکید کرد: در کنار آموزش مهارت نرم سه دوره تخصصی پایتوم، دیجیتال مارکتینگ و روانشناسی با توجه به تحقیقات انجام شده و نیاز شدید بازار کار برای داوطلبان در نظر گرفته شده است.
شروع این دوره از 7 مهر ماه است و علاقمندان می توانند تا 31 شهریور با ورود به سایت پویش پیشتازی به آدرس pouyeshpishtazi.ir ثبت نام کنند.
مجموعۀ پويش پيشتازي برای توانمندسازي، مهارت‌آموزی و تسهيل پرورش استعدادهاي جوان و ورود موفق و هدفمند جوانان به بازار کار و تجربه‌آموزی عملي در محيط کار واقعي فعاليت خود را از سال 1398 آغاز کرده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار