معاون فنی معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان گفت: میزان واکسیناسیون کرونا در استان روز شنبه بیستم شهریور به ۶۲ هزار نفر رسید که رکورد جدیدی محسوب می‌شود.
کد خبر: ۹۹۳۳۱۰
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۲۱:۳۰ 12 September 2021

مصطفی رضایی افزود: با توجه به تحویل محموله جدید واکسن کرونا به دانشگاه علوم پزشکی اصفهان و ثبت نام گروه های مخاطب برای دریافت آن، روند واکسیناسیون در استان شتاب خوبی گرفته است.

وی با بیان اینکه تاکنون حدود یک میلیون و ۹۳۴ هزار دز واکسن کرونا در استان اصفهان تزریق شده است، اظهار داشت: حدود ۳۱ درصد از جمعیت استان یک نوبت و حدود ۱۹ درصد ۲ نوبت واکسن را دریافت کرده اند که این آمار با شتاب زیادی رو به فزونی است.

رضایی با اشاره به فعالیت ۲۹ مرکز تجمیعی واکسیناسیون در استان خاطرنشان کرد: ۱۳ مرکز در اصفهان، سه مرکز در خمینی شهر، سه مرکز در لنجان، سه مرکز در نجف آباد، ۲ مرکز در فلاورجان و در هر یگ از شهرهای گلپایگان، خوانسار، شاهین شهر، شهرضا و مبارکه یک مرکز تجمیعی واکسیناسیون فعال است.

وی با بیان اینکه در مجموع حدود ۲۴۰ تیم واکسیناسیون در مراکز تجمیعی استان مستقرند، اضافه کرد: ۸۳ پایگاه منتخب واکسیناسیون با ۸۶ تیم نیز در سطح شهرستان ها در حال فعالیت هستند.

معاون فنی معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان گفت: در زمان حاضر ثبت نام واکسن کرونا برای متولدین زیر ۱۳۵۵، دانشجویان و در مناطق روستایی افراد بالای ۴۰ سال انجام می شود.

رضایی از مردم خواست تا برای رعایت فاصله گذاری اجتماعی و نظم در مراکز واکسیناسیون به هیچ عنوان بدون نوبت و پیامک به مراکز تجمیعی مراجعه نکنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار