رئیس اداره امور فرهنگی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان از اعلام فراخوان جذب ایده کسب و کار با هدف اجرای طرح آموزش مهارتی بر روی ایده ها تا رسیدن به مدل کسب و کار، خبر داد.
کد خبر: ۹۹۳۳۸۵
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۵ 13 September 2021

سید صالح خشوعی در این باره گفت: این رویداد توسط مرکز تخصصی کارآفرینی و مهارت های کسب و کار اداره کل فنی و حرفه ای استان اصفهان و با مشارکت خانه جوان و پروژه توان هفت وابسته به سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی اجرا می شود.
وی افزود: هر شرکت کننده می تواند حداکثر سه ایده در حوزه کسب و کار را تا 30 شهریور از طریق سایت bs.etvto.ir ارسال کند که پس از انجام داوری تا 10 مهر، بهترین ایده ها انتخاب خواهد شد.
وی تصریح کرد: منتخبان ایده های برتر در دوره های مدرسه کسب و کار و دوره های عملی شرکت کرده و امکاناتی در اختیار آن ها قرار می گیرد و می توانند از ظرفیت کارگاه های فنی و حرفه ای برای مدل سازی استفاده کنند تا ایده را به مرحله اجرا برسانند.
رئیس اداره امور فرهنگی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان ادامه داد: نفرات برتر از سوی اداره کل فنی و حرفه ای استان اصفهان به بانک های عامل جهت اخذ تسهیلات کارآفرینی معرفی شده و ایده های خوب با حمایت های لازم به مرحله اجرا خواهد رسید.
به گفته خشوعی، یکی از اهدافی که پروژه توان هفت دنبال می کند، کمک به اجزای اکوسیستم کارآفرینی شهر اصفهان است و فراخوان جذب ایده کسب و کار نیز در همین راستا انجام خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار