مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) اصفهان با اشاره به اجرای طرح‌های حمایتی از دانش‌آموزان نیازمند گفت: هم‌اکنون ۳۵ هزار و ۸۰۰ دانش‌آموز در استان زیر پوشش این نهاد قرار دارند.
کد خبر: ۹۹۳۶۰۸
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۴۰۰ - ۲۲:۲۵ 13 September 2021

کریم زارع با اشاره به نزدیک شدن به اول مهر و زمان بازگشایی مدارس از آغاز طرح‌"شور عاطفه‌ها" با هدف کمک به دانش‌آموزان نیازمند استان از بیستم شهریور خبر داد و گفت: شور عاطفه‌ها با شعار "با هم مشق محبت بنویسیم" تا یازدهم مهر با همکاری کمیته امداد، صدا و سیما، آموزش و پرورش، بسیج و مشارکت فعال مراکز نیکوکاری در حال اجراست.

وی با اشاره به برگزاری رویداد ملی شور عاطفه‌ها با هدف تأمین مایحتاج تحصیلی دانش آموزان نیازمند ادامه داد: رویکرد اصلی کمیته امداد در این رویداد بزرگ، کمک به جمع‌آوری ملزومات آموزشی بویژه تجهیزات هوشمند الکترونیکی شامل تبلت، لپ‌تاپ و گوشی هوشمند مورد نیاز برای آموزش‌های مجازیست.

مدیرکل کمیته امداد اصفهان اظهار داشت: رویداد ملی شور عاطفه‌ها برای حمایت از دانش آموزان نیازمند امسال نیز برغم تداوم همه گیری ویروس کرونا، با رعایت کلیه دستورالعمل‌های بهداشتی برگزار خواهد شد.

به گفته وی، خیران می‌توانند با شماره گیری کد دستوری #۱*۰۳۱*۸۸۷۷*و شماره کارت ۶۰۶۳۷۳۷۰۰۰۰۰۲۵۰۹ بانک قرض الحسنه مهر ایران برای پرداخت غیرحضوری و حمایت از دانش‌آموزان و دانشجویان نیازمند اقدام کنند.

وی با بیان اینکه دفاتر و مراکز نیکوکاری این نهاد در سراسر استان نیز آماده دریافت کمک های مردم نوعدوست اصفهان هستند، خاطرنشان کرد: پایگاه‌های فیزیکی جمع آوری کمک‌های مردمی نیز در صورت امکان و با هماهنگی کامل مراجع ذی صلاح، در روز پنجشنبه، بیست و پنجم شهریور در میادین و معابر اصلی شهر برپا خواهد شد.

زارع با اشاره به اینکه تعدادی از دانش‌آموزان زیر پوشش این نهاد گوشی هوشمند و تبلت ندارند، گفت: از خیران تقاضا داریم کمک‌های خود را بصورت نقدی بپردازند تا امکان خرید این ملزومات با قیمت‌های ارزانتر برای این فرزندان نیازمند فراهم شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار