رییس هیات ورزش پهلوانی و زورخانه ای استان سمنان گفت: تیم ورزش زورخانه ای استان اصفهان با کسب ۹۲ امتیاز قهرمان مسابقات رده سنی نوجوانان کشور در شاهرود شد.
کد خبر: ۹۹۴۴۷۱
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۴۰۰ - ۲۳:۲۰ 17 September 2021

سید حسن سبزواری افزود: در این دوره از مسابقات ۱۳ تیم از استان های کرمان، فارس، خراسان رضوی، البرز، خراسان جنوبی، سمنان، قزوین، تهران، اصفهان، کرمانشاه، سیستان و بلوچستان، یزد و لرستان حضور داشتند.

وی با بیان اینکه تیم های کرمان و فارس به ترتیب با ۷۵ و ۵۴ امتیاز مقام های دوم و سوم را کسب کردند، اظهار داشت: این مسابقات در رشته های مهارت فردی «چرخ تیز»، «چرخ چمنی»، «کباده»، «سنگ» و «میل بازی» در رده سنی نوجوانان به مدت ۲ روز برگزار شد.

سبزواری با اشاره به اینکه این مسابقات در وزن های، منفی ۵۵، ۵۵ تا ۷۰ و مثبت ۷۰ کیلوگرم انجام شد، ابراز داشت: در رشته سنگ وزن منفی ۵۵ کیلو گرم علیرضا زابلی از استان سیستان و بلوچستان، وزن ۵۵ تا ۷۰ کیلوگرم امیر حسین برزگری از استان البرز و در وزن مثبت ۷۰ کیلوگرم محمد رضا شعبانی از استان فارس به مقام نخست دست یافتند.

رییس هیات ورزش پهلوانی و زورخانه ای استان سمنان با بیان اینکه مجید درویشی از شاهرود در رشته چرخ چمنی وزن ۵۵ تا ۷۰ کیلوگرم مقام سوم را کسب کرد، ادامه داد: در رشته چرخ چمنی وزن اول، محمد مهدی شوندی از استان البرز؛ وزن دوم، محمد ارباب از استان اصفهان و وزن سوم ابوالفضل خالقی از استان کرمان مقام نخست را کسب کردند.

وی با اشاره به اینکه سه ورزشکار از شهرستان شاهرود در این مسابقات حضور داشتند و علی نوعی در رشته میل بازی وزن سوم به مقام سوم دست یافت، افزود: در رشته میل بازی وزن اول، مهدی نیکخواه از استان اصفهان؛ وزن دوم، مرتضی تیموری از استان البرز و وزن سوم امیر عباس طهماسبی از استان فارس به مقام قهرمانی رسیدند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار