در راستای ارتقا کیفیت سطح زندگی مردم
سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: نمایشگاه بین‌المللی اصفهان زمینه‌ای خواهد بود تا مدل چند بخشی اقتصاد شهری که نقش مردم، بخش خصوصی و عمومی در آن مطرح است، محقق شود و با تقویت آن ما در اداره شهر موفق تر خواهیم بود.
کد خبر: ۹۹۶۱۵۵
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۴۰۰ - ۲۳:۲۳ 23 September 2021

علی صالحی در حاشیه بازدید اعضای شورای شهر اصفهان از پروژه رینگ حفاظتی، اظهار کرد: نگاه غالب شورای ششم حوزه فرهنگی و اجتماعی برای ارتقا کیفیت سطح زندگی مردم است و یکی از الزامات جدی نیل به این هدف، اقدامات زیرساختی و زیربنایی از جمله حوزه حمل و نقل عمومی، ترافیک و سازه‌های شهری است.

وی افزود: در این راستا یک روز ویژه در برنامه کاری هفتگی اعضای شورا قرار داده شده است تا بسترهای موجود، زیرساخت‌های در حال فعالیت و بخش‌های نیازمند اقدامات زیرساختی و زیربنایی به صورت هفتگی رصد شود تا هر کجا لازم است تصمیمات قانونی، مصوبات و تسهیل گری قانونی لازم انجام شود.

سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان خاطرنشان کرد: پروژه رینگ حفاظتی اصفهان یکی از مهم‌ترین پروژه‌هایی است که از دوره قبل شروع شده است؛ امروز آن را رصد کردیم و همگی در شورای ششم بر انجام و تکمیل سریع آن تاکید داریم.

صالحی تصریح کرد: از رینگ حفاظتی شهر اصفهان از پل سردار سلیمانی، میدان فرزانگان و شهید غفاری تا مجموعه نمایشگاه‌ها بازدید شد و از آنجایی که تسهیل گری در حوزه‌های اساسی جزو اولویت‌های شورای ششم است، اقدامات لازم برای انجام سریع این پروژه انجام خواهد شد.

وی تاکید کرد: رینگ حفاظتی از توسعه نامتوازن شهر و از ترددهای غیر ضروری خودروهای سنگین به داخل بافت مرکزی جلوگیری می‌کند و محوری برای توسعه اقتصادی خواهد بود.

سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان اضافه کرد: قطعاً بخش‌های تأمین مالی را دنبال می‌کنیم و نگاه ما مبتنی بر تسهیل گری در حوزه‌های زیر ساختی است تا علاوه بر مباحث کیفی، حوزه کمی نیز در زندگی شهروندان مورد توجه قرار بگیرد.

صالحی ادامه داد: بازدید امروز از رینگ چهارم حفاظتی به نقطه میانی رینگ در نمایشگاه رسید و قطعاً تقویت نمایشگاه بعد از ایجاد این زیرساخت خوب از اولویت‌های تأمین مالی شهر است.

وی اضافه کرد: نمایشگاه بین‌المللی اصفهان در حوزه مشارکت‌ها نیز همانند ویترینی است که توانمندی‌های شهر و استان اصفهان را معرفی می‌کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار