دبیر سی و چهارمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان در پیامی به مناسبت درگذشت علی لندی نوجوان فداکار ایذه‌ای تصریح کرد: جشنواره فیلم کودک و نوجوان و پنجمین المپیاد فیلمسازی نوجوانان غیرت و ایثار این قهرمان ملی را پاس خواهد داشت.
کد خبر: ۹۹۶۴۱۶
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۲ 25 September 2021

به گزارش تابناک به نقل از ستاد اطلاع‌رسانی جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان، علیرضا تابش روز شنبه افزود: نوجوانانِ پُر شورِ این مرز و بوم، در عرصه علم و عمل، همواره، نگاهِ منتظرِ تاریخ را خیره یِ خود ساخته اند.

وی تاکید کرد : در ایامی که مردمِ ایران زمین، از یکسو، در اربعینِ سالار شهیدان به سوگ نشسته‌اند و از دیگرسو، یاد و خاطره سلحشورانِ هشت سال دفاع مقدس را احیا می‌کنند، شاهدِ خلقِ حماسه دیگری از سوی نوجوانِ آسمانی شده هستیم، علی لندی، متولد دهه ۸۰ فرزندِ برومندِ ایذه‌ای که ایثارگرانه، دلِ، به آتش زد و در قامتی پهلوانانه، خود را به کاروانِ مردان و زنانِ زلالِ این سرزمین رساند.

تابش افزود : امسال هنرمندان در سی و چهارمین جشنواره بین المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان و پنجمین المپیاد فیلمسازی نوجوانان ، غیرت و ایثار این قهرمان ملی را پاس خواهند داشت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار