نماینده ولی فقیه و امام جمعه اصفهان با اشاره به فعالیت خوب ۲‌ماهه دولت سیزدهم گفت: برخی به خاطر مسائل جناحی به دولت کنایه می‌زنند.
کد خبر: ۹۹۷۹۴۶
تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۴۰۰ - ۲۱:۳۶ 01 October 2021

آیت الله سید یوسف طباطبایی‌نژاد در خطبه‌های این هفته نماز جمعه اصفهان که در مصلای امام خمینی (ره) این شهر برگزار شد، با اشاره به وقایع بعد از انتخابات، گفت: دشمن تلاش بسیاری برای برگزار نشدن انتخابات داشت و برخی نیز در انتخابات حاضر نشدند ولی با حضور مردم انتخابات برگزار و وزرا به جز وزیر آموزش و پرورش نیز با موفقیت انتخاب شدند و همه در حال رفع مشکلات هستند.
وی با بیان اینکه مشکلات اقتصادی به یکباره قابل رفع نیست، ادامه داد: متاسفانه کنایه زدن‌ها به دولت آغاز شده است در حالی‌که هنوز دولت ۲ماه است که کار را در دست گرفته است.
 نماینده ولی فقیه در استان اصفهان به مساله افغانستان و فرار آمریکا از آن اشاره کرد و ادامه داد: سوریه و عراق از ایران برای مقابله با تروریست‌ها از ایران دعوت کردند و ایران به حمایت مردم آنها ورود کرد ولی دولت قبلی افغانستان از ایران دعوت نکرد.
وی اظهار کرد: تلاش آمریکا و دشمنان اسلام آن است که مسلمانان ضعیف شوند و اگر کوچکترین خیری به مومنان برسد ناراحت و ‌کشتار و ضرر مالی مسلمانان خشنود می‌شوند.
امام جمعه اصفهان تصریح کرد: نظام اسلامی برابر جهان استکبار ایستاده و همین مساله موجب عزت روزافزون ایران اسلامی شده است.
وی به صادرات نفت به لبنان و برخی کشورها برغم توطئه‌های دشمن اشاره کرد و افزود: وقتی بنزین ایران به لبنان رسید، مردم لبنان شعار مرگ بر آمریکا سر دادند و از ملت ایران تشکر کردند و پول آن را هم به ایران دادند.
آیت‌الله طباطبایی‌نژاد با اشاره به حرکت ناوگان نیروی دریایی، اضافه کرد:  این حرکت بسیار عظیم بود و سابقه نداشت.
وی با اشاره به واکسیناسیون گسترده و تولید واکسن کرونا، گفت: ایران ششمین کشوری است که توان تولید واکسن کرونا دارد و به دستور رهبر معظم انقلاب اولویت توجه دولت به رفع مساله کرونا معطوف شده است و با خرید و تولید واکسن تلاش برای رفع بیماری کرونا ادامه دارد.
امام جمعه اصفهان با تسلیت درگذشت آیت‌الله حسن‌زاده عاملی، ادامه داد: این شخصیت ذی‌علوم بودند و در رشته‌های متعددی مثل نجوم، ریاضیات، فقه و عرفان و امثال آن تبحر داشت ولی در عین حال فردی عابد و اهل راز و نیاز بود و انسانی که می‌خواهد عاشق خدا باشد باید همواره به یاد خدا باشد.
امام جمعه اصفهان با بیان اینکه غفلت در مقابل تفکر و تعقل قرار دارد، گفت: آیات متعددی از قرآن انسان‌ها را به تعقل و تفکر در رابطه با حقایق، نعمت‌های خداوند دعوت می‌کند.
وی اضافه کرد: بسیاری از فرقه‌های انحرافی به دلیل اینکه اهل تفکر نبودند دچار انحراف در دین‌شدند و برخی به واسطه دوری از تفکر حتی در زندگی دنیایی خود نیز دچار مشکل می‌شوند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار