سی و چهارمین جشنواره بین المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان فردا در فضایی خیال انگیز آغاز می‌شود.
کد خبر: ۹۹۹۵۰۱
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۴۰۰ - ۱۹:۵۷ 07 October 2021

مدیر اجرایی جشنواره در اصفهان با اشاره به اینکه این مراسم از ساعت ۲۰ جمعه ۱۶ مهر در سالن همایش‌های بین الملی شهر اصفهان آغاز می‌شود گفت: این مراسم علاوه بر صفحات جشنواره، از تیوا و شبکه اصفهان به صورت زنده پخش خواهد شد.
ایمان حجتی افزود: سینما ساحل با دو سالن نقش‌جهان و زنده‌رود به عنوان خانه جشنواره در اصفهان و «سینما فلسطین» اصفهان میزبانان این دوره جشنواره هستند.
وی با بیان اینکه در جشنواره امسال بیش از هفت فیلم برای افراد دارای معلولیت مخصوصا کودکان و نوجوانان نابینا و ناشنوا امکان‌پذیر شده گفت: همچنین در برنامه سینماسیار، فیلم‌ها در مناطق کم‌برخوردار اصفهان نمایش داده می‌شود.
حجتی افزود: در این جشنواره حدود ۷۰۰ متقاضی کودک و نوجوان در فراخوان داوری اصفهان شرکت کردند و ۳۷۰ نفر به صورت حضوری در یکی از سالن‌های اختصاص داده شده داوری و سایر افراد به‌صورت آنلاین فیلم‌ها را داوری می‌کنند.
حجتی افزود: همچنین ۱۰ نفر از خبرنگاران نوجوان اصفهان، جشنواره را در کنار ستاد خبری جشنواره را پوشش خواهند داد.
مدیر اجرایی جشنواره در اصفهان گفت: همزمان با برگزاری جشنواره فیلم‌های کودکان و نوجوانان ۵۰ برنامه در مناطق ۱۵ گانه شهر اصفهان برگزار خواهد شد.
سی و چهارمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان، به دبیری علیرضا تابش از ۱۶ تا ۲۱ مهر ۱۴۰۰ (۸ تا ۱۳ اکتبر ۲۰۲۱) با شعار «سینما، سرزمین خیال» برگزار خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار