به گزارش تابناک اصفهان به نقل از اداره ارتباطات رسانهای شهرداری اصفهان، محمدتقی رفیعی با اعلام این خبر گفت: قصد داشتیم پایان ۲۰ سالگی ۱۳۷ را متفاوت از سالهای پیش روایت کنیم؛ روایتی از یک تغییر بزرگ در مسیر خدمترسانی به مردم اصفهان. به همین دلیل ایده «به توان ۲۰» از حدود سه ماه قبل شکل گرفت.
وی افزود: رویکرد «به توان ۲۰» آغاز روند توسعه و تحول مرکز در پنج شاخص کلی شبکه ارتباطات، زیرساخت، فرایند، ساختار و منابع انسانی است که امیدواریم به بهترین شکل محقق شود.
رئیس مرکز ارتباطات مردمی شهرداری اصفهان این طرح را فصل جدیدی در ارتباطات مردمی شهرداری اصفهان دانست و تصریح کرد: هدف اصلی اجرای این طرح تقویت ذهنیت درست از مدیریت شهری اصفهان است که در قالب ۲۰ پروژه رسانهای، آموزشی، مشارکتی و هوشمندسازی به اجرا درمیآید.
وی ادامه داد: مخاطب همه ۲۰ پروژه ما بهطور مستقیم یا غیرمستقیم شهروندان شهر اصفهان هستند، اما در آن نقش کلیدی واحدهای اجرایی شهرداری، کارشناسان مرکز ارتباطات مردمی و سایر بخشها و دستگاههایی که در ارتباط با مرکز ۱۳۷ هستند نیز دیده شده است، زیرا در بسیاری از موارد برای پیگیری درخواستهای مردم باید یک یا چند مجموعه درون یا بیرون شهرداری اصفهان همکاری و همراهی داشته باشند.
رفیعی با اعلام اینکه طرح «شهربان» یکی از ۲۰ طرح و پروژه مرکز ارتباطات مردمی شهرداری اصفهان است؛ اظهارکرد: این طرح بر اساس طرح ۷ نفر از اعضای شورای اسلامی شهر بر پایه استفاده از ظرفیت شهروندان مشارکتجو در انعکاس چالشها و مشکلات شهری شکل گرفت و قرار شد مرکز ارتباطات مردمی شهرداری شناسایی، جذب، آموزش، سطحبندی، تعامل و تشویق شهروندان مشارکتجو را دنبال کند که در نهایت با برگزاری جلسات مختلف نحوه اجرای شهربان مشخص شد و تا چند روز آینده فرایند آن بهطور رسمی آغاز میشود.
برپایی جایزه ملی پاسخگویی در اصفهان
رئیس مرکز ارتباطات مردمی شهرداری اصفهان تاکید کرد: جایزه ملی پاسخگویی نیز با همکاری و همراهی مجمع کلانشهرهای ایران توسط مرکز ارتباطات مردمی اردیبهشت سال آینده برگزار و از پوستر و نشان این رویداد نیز تا چند روز آینده رونمایی میشود.
وی اضافه کرد: شهرداریهای سراسر کشور با ارسال مجموعه اقدامات و دستاوردهای خود به دبیرخانه این جایزه میتوانند یکی از نشانهای «شهر پاسخگوی ایران» را دریافت کنند؛ این رویداد میتواند نقطه عطفی در حوزه ارتباطات کشور باشد که در جریان برگزاری بیشتر درباره آن خواهیم گفت.
وی خاطرنشان کرد: رونمایی از سند جامع راهبری نظام مدیریت ارتباطات مردمی شهرداری اصفهان و کتاب راهنمای جامع مدیریت تخصصی مراکز تماس (پاسخ)، آغاز بهکار آزمایشی «هاب ۱۳۷»، پویش مردمی «شیرین سخنان» و رویداد «کارهای ساده؛ ادیهای بزرگ» نیز از دیگر بخشهای این طرح است.
انتهای پیام/