رونمایی از زیرساخت بازاریابی مشارکتی مسافریار

گروه استان‌ها - در آئین گرامیداشت هفته گردشگری با حضور استاندار و مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اصفهان از سیستم بازاریابی مشارکتی گردشگری مسافریار رونمایی شد.
کد خبر: ۱۲۰۷۷۰۲
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۴۰۴ - ۱۰:۲۰ 02 October 2025

رونمایی از زیرساخت بازاریابی مشارکتی مسافریار

به‌گزارش خبرنگار تابناک از استان اصفهان به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اصفهان، روز 9 مهرماه و در آئین گرامیداشت هفته گردشگری استان اصفهان، سیستم بازاریابی مشارکتی شبکه گردشگری «مسافریار» با حضور مهدی جمالی‌نژاد استاندار اصفهان و امیر کرم‌زاده مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان رونمایی شد.

در این مراسم، جمالی‌نژاد استاندار اصفهان با تأکید بر لزوم بهره‌گیری از زیرساخت‌های الکترونیک و هوشمند گفت: در نقاط مختلف استان ظرفیت‌های قابل‌توجهی وجود دارد، لازم است با بهره‌گیری از بسترهای نوین و تولید محتوای هوشمند و همراهی تمامی فعالان گردشگری، به رونق و توسعه گردشگری کمک کنیم.

وی ادامه داد: استفاده از سامانه بازاریابی مشارکتی مسافریار که برای اولین بار در کشور و باهدف ایجاد یک ارتباط مالی عادلانه و دقیق بین رسانه‌های مختلف اعم از فعالان شبکه‌های مجازی، بلاگرها و مؤثرین این حوزه با بخش‌های مختلف گردشگری اجرا شده، علاوه برافزایش بهره‌وری اقتصادی، می‌تواند کمک بزرگی به توسعه گردشگری داخلی و حتی خارجی استان محسوب شود.

امیر کرم‌زاده مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اصفهان نیز در این مراسم با اشاره به تأثیر اطلاع‌رسانی‌های این سامانه در کمپین جشنواره‌های تابستانی اصفهان، گفت: در طول این جشنواره اصفهان به ضریب اشتغال بالای ۹۶٪ رسید که این نشان از اهمیت اطلاع‌رسانی در حوزه گردشگری است.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اصفهان ادامه داد: پلتفورم بازاریابی مشارکتی مسافریار، تمامی پیش‌نیازهای لازم برای ارتباط تأسیسات گردشگری با فعالین و مؤثرین فضای مجازی را به طرفین ارائه می‌دهد تا طرفین بدون دغدغه و بدون هیچ چالشی بتوانند در افزایش چشمگیر میزان گردشگران داخلی و خارجی استان با یکدیگر مشارکت کرده و از محل درآمدهای این افزایش گردشگر، به‌طور مشترک و عادلانه بهره اقتصادی ببرند.

گفتنی است این سامانه علاوه بر ایجاد امکان ارتباط بین بلاگرهای داخلی با تأسیسات گردشگری، حتی امکان ارتباط این تأسیسات با بلاگرها و اینفلوئنسرهای خارجی را محیا خواهد کرد به‌طوری‌که تأسیسات گردشگری می‌توانند از این طریق بدون ریسک بالای هزینه‌های تبلیغات، از ظرفیت‌های انواع بلاگرها بهره‌مند شده و بر اساس میزان مشتری‌های جذب‌شده توسط بلاگرها، سهمی از سود این افزایش را به آنان پرداختن کند.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار