نرخ جدیدبلیت اتوبوس و مترو و کرایه تاکسی در سال ۱۴۰۱ تصویب شد.
کد خبر: ۱۰۳۴۴۵۱
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۰:۳۳ 15 March 2022

سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به تصویب نرخ‌های بلیت مترو، در سال ۱۴۰۱ گفت: کسانی که از بلیط تک‌سفره استفاده می‌کنند سال آینده باید ۳،۰۰۰ تومان و افرادی که از طریق اصفهان کارت با مترو سفر می‌کنند نیز باید ۲۵۰۰ برای هر سفر پرداخت کنند.
علی صالحی افزود: افرادی که به صورت بلندمدت از مترو استفاده می‌کنند، هر سفر ۵۰۰ تومان ارزان‌تر خواهد بود. همچنین بلیت مترو برای افرادی که بیش از ۲۰ سفر را شارژ کنند، ۲۵۰۰ تومان، شامل ۲۰ درصد تخفیف می‌شود.
وی گفت: نرخ کرایه خطوط اتوبوسرانی بسته به شرایط مناطق کم‌برخوردار، پرتردد و سایر مناطق شهر بین ۲۰ تا ۴۰ درصد و میانگین ۳۵ درصد افزایش می‌یابد و نرخ بلیت اتوبوس برای ساعات بعد از ۲۱ شب و روز‌های تعطیل به ترتیب ۲۰ و ۳۰ درصد نسبت به سال ۱۴۰۰ افزایش خواهد یافت.
صالحی افزود: اگر دستورالعمل دوران کرونا را راننده تاکسی رعایت کند و با یک نفر سرنشین کمتر، ظرفیت خود را تکمیل کند، ۲۵ درصد به این تعرفه اضافه خواهد شد؛ در غیر این صورت هر کورس معادل ۲،۰۰۰ تومان خواهد بود.
وی درخصوص نرخ خدمات باغ گل‌ها، گفت: بر اساس تعرفه‌ها ورود گروه‌های عادی در ایام سال ۱۵ هزار تومان به ازای هر نفر، برای گروه‌های آموزشی نیز ۸،۰۰۰ تومان به ازای هر نفر، ایام نوروز ۲۰ هزار تومان به ازای هر نفر و برای گردشگران خارجی نیز به ازای هر نفر ۱۲۰ هزار تومان نرخ ورود در نظر گرفته شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار