رئیس هیئت‌مدیره شرکت حمل‌ونقل توکا گفت:اضافه شدن ۵۰دستگاه کشنده جدید به ظرفیت شرکت حمل و نقل توکا تسهیل در حمل و نقل جاده ای را به همراه دارد.
کد خبر: ۱۰۸۷۳۶۵
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۱ 14 January 2023

رحیم خلقی در گفتگو با تابناک اصفهان با بیان اینکه شرکت حمل‌ونقل توکا نخستین شرکت حمل‌ونقلی است که در بورس اوراق بهادار پذیرفته شد توضیح داد:  این شرکت از نظر موقعیت در کنار فولاد مبارکه است بیشترین فعالیت این شرکت در زمینه حمل مواد اولیه از معادن به فولاد مبارکه و حمل محصولات فولاد مبارکه را در کنار سایر شرکت‌ها بر عهده دارد.

خلقی عنوان کرد: توسعه ناوگان حمل‌ونقل باتوجه‌به حمایت فولاد مبارکه از شرکت حمل‌ونقل توکا یکی از اولویت‌های اساسی این شرکت به‌حساب می‌آید که در مرحله نخست توانستیم 50 دستگاه کشنده به ناوگان حمل‌ونقل شرکت با بودجه‌ای بالغ بر 200 میلیارد تومان اضافه کنیم.

وی تأکید کرد: برنامه‌ریزی برای افق 1404 این شرکت افزایش مکانیزم ملکی تا  500 دستگاه است که در حال حاضر 230 مکانیزم ملکی در حال فعالیت است.

به گفته خلقی 700 نفر در این شرکت مشغول به فعالیت هستند.

رئیس هیئت‌مدیره شرکت حمل‌ونقل توکا در ادامه خاطرنشان کرد: در راستای توسعه این شرکت باید خود را در مقیاس شرکت‌های بزرگ مقیاس قرار دهیم تا بتوانیم فعالیت گسترده در کل کشور داشته باشیم، به همین منظور نسبت به احداث چندین شعبه در نقاط مختلف را در دستور کار قرار داده‌ایم.

خلقی با بیان اینکه از سال‌های گذشته در استان‌ها و شهرستان‌های مختلف این شرکت شعبه دارد افزود: در حال حاضر در 4 استان و 6 شهر شعبه فعال داریم که در حال افزایش به 15 شعبه است.

وی به شعبه فعال و بزرگ این شرکت در بندرعباس نیز اشاره کرد و گفت: در این شعبه 17 هزار مترمربع انبار داریم و که به لحاظ موقعیت جغرافیایی این شعبه می‌توان در امر صادرات و واردات وضعیت روبه رشدی را به این منظور پیش‌بینی کرد.

رئیس هیئت‌مدیره شرکت حمل‌ونقل توکا در ادامه به بزرگ‌ترین پروژه‌ای که در این شرکت امسال اتفاق افتاد اشاره کرد و بیان داشت: افتتاح طرح توسعه‌ انبار گمرک اختصاصی فولاد مبارکه در شرکت حمل‌ونقل توکا یکی از مهم‌ترین و اثرگذارترین فعالیت‌های انجام شده در سال 1401 به‌حساب می‌آید.

خلقی در مورد مسئولیت‌های اجتماعی این شرکت گفت: به جهت اینکه شرکت حمل‌ونقل توکا بورسی است هرسال در مجمع سالیانه بودجه‌ای را در راستای مسئولیت اجتماعی مصوب می‌کنیم و بیشتر سعی می‌شود در شهرستان مبارکه این بودجه هزینه شود.

شرکت حمل و نقل توکا با دارا بودن مکانیزمهای لودر و کمپرسی و دارا بودن بیش از 30 دستگاه لیفتراک و 6 دستگاه ریچ استاکر در پروژه های انبارداری و مشابه آن فعالیت دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار