استاندار اصفهان گفت: درباره چالش بزرگ استان یعنی فرونشست از رئیس قوه قضائیه درخواست شد که این مساله را به عنوان یک مطالبه عمومی در دستور کار قرار دهند و ایشان نیز این قول را دادند که بصورت ویژه در سطح ملی پیگیری شود.
کد خبر: ۱۰۹۵۸۵۰
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۱:۱۱ 07 March 2023

سیدرضا مرتضوی عصر سه شنبه در نشست بازآفرینی شهری با اشاره به سفر روز گذشته رئیس قوه قضائیه به اصفهان افزود: همچنین طرح های تأمین آب استان و برنامه هایی که در این حوزه وجود دارد به رئیس قوه قضائیه ارائه شد و از ایشان درخواست شد که به خاطر اینکه بعضی از این مسائل جنبه های حقوقی و قانونی دارد، ایشان پشتیبانی کنند و قرار شد آن چیزی که حق و عدالت است اتفاق بیافتد.
وی اظهار داشت: در دیدار با اقشار مختلف مردم استان فضایی فراهم شد که مسوولان و نمایندگان اقشار مردم از حوزه های مختلف صحبت هایی با رئیس قوه داشتند و مطالباتی را چه از مجموعه حاکمیت نظام و چه دستگاه قضایی در استان و در کشور مطرح کردند.
مرتضوی اظهار کرد: جلساتی نیز با حضور خیرین و کارکنان دستگاه قضا و جلسه ای را با شورای اداری و مدیران استان داشتیم که در آن جلسه درباره مشکلات آب استان با رئیس قوه قضائیه صحبت و مسائل موجود تبیین شد.
استاندار اصفهان تاکید کرد: در جلسه شورای اداری در بخش آب با محوریت معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری صحبت هایی شد و مشکلات و مسائلی که در این زمینه وجود دارد بیان شد.
وی افزود: در حوزه آلودگی هوا و منشا آن که یکی از آنها سوختن مازوت در نیروگاه شهید محمد منتظری در برهه هایی از سال است، گزارش هایی به رئیس دستگاه قضا ارائه شد.
استاندار اضافه کرد: معاون هماهنگی امور اقتصادی استان هم در حوزه مباحث اقتصادی و بانکی که در استان و کشور وجود دارد صحبت کرد و مسائل و مشکلات فرهنگی و اجتماعی نیز بیان شد و در مجموع یک نگاه جامعی از مسائل عمده استان به رئیس قوه قضائیه منتقل شد.
وی تصریح کرد: در ساعات پایانی شب نیز همه معاونان قوه قضائیه به استان مراجعه کردند و جلسه شورای عالی قضایی کشور و شورای دستگاه قضایی استان تشکیل شد و گزارشی از بازدیدها و ارزیابی های معاونان از سراسر استان مطرح شد که منجر به اتخاذ تصمیمات خوبی بمنظور تقویت این حوزه ها در استان گرفته شد.
وی خاطرنشان کرد: این نکته برای ما بسیار مهم بود که درباره پروژه های پیشران استان سعی کردیم که تصمیمات خوبی را بگیریم و رئیس دستگاه قضا نیز قول مساعدت و کمک دادند که یکی از آنها پروژه قطار سریع السیر است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار