رئیس اداره رفاه و پشتیبانی اداره‌کل آموزش و پرورش اصفهان گفت:پیش بینی لازم برای اسکان مسافران نوروزی در شرایط جوی پیش رو در ایام نوروز صورت گرفته است.
کد خبر: ۱۰۹۷۳۵۷
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۶ 18 March 2023

به گفته مهدی منتجب با توجه به پیش بینی های هواشناسی مبنی بر استمرار بارندگی در روزهای نخست سال 1402 اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان افزایش تعداد فضاهای سرپوشیده برای اسکان نه تنها مسافران فرهنگی که افراد عادی را تا حد توان در دستور کار قرار داده است.

منتجب با بیان اینکه تجهیز ۸۰۰ مدرسه برای اسکان مسافران نوروزی در استان اصفهان در نظر گرفته شده است عنوان کرد: از این تعداد ۶۰۰ مدرسه در شهر اصفهان قرار دارد این در حالی است که 7 ستاد کلی در ورودی‌های استان برای راهنمایی، معرفی و پذیرش مسافران دایر شده است.

وی خاطر نشان کرد: مدارس در سه سطح متناسب با امکانات موجود دسته بندی شده اند که امکاناتی نظیر فرش، بخچال و تلویزیون هستند که پیش بینی می شود در ایام تعطیلات نوروزی حدود ۳۷ هزار مسافر پذیرش شوند.

رئیس اداره رفاه و پشتیبانی اداره‌کل آموزش و پرورش اصفهان اظهار داشت: اردوگاه شهید بهشتی واقع در باغ ابریشم با ظرفیت یکهزار نفر نیز در چرخه خدمترسانی قرار دارد که طبخ و توزیع غذا برای مسافران در این مرکز انجام می‌شود.

وی تصریح کرد: ظرفیت های ویلایی همچون ویلاهای موجود در شهرستان چادگان و باغبهادران که تحت مالکیت آموزش و پرورش است آماده پذیرش مسافران فرهنگی از طریق مراجعه به ستادهای اسکان است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار