مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای اصفهان گفت: ۱۰ میلیون و ۱۱۸ هزار و ۷۹۰ تردد از ۲۴ اسفند سال گذشته تا اول فروردین سال جاری در راه‌های سراسر استان ثبت شد.
کد خبر: ۱۰۹۷۸۰۳
تاریخ انتشار: ۰۲ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۱ 22 March 2023

فرزاد دادخواه اظهار داشت: تردد خودروهای ورودی به جاده‌های شریانی مجهز به ترددشمار آنلاین در استان از ۲۴ اسفند تا اول فروردین سال ۱۴۰۲ نسبت به مدت مشابه سال گذشته پنج درصد افزایش یافته‌ است.

وی ادامه داد: بر اساس آمار ثبت شده در سامانه‌های ترددشمار، در این ایام ۹۰۵ هزار و ۹۴۸ دستگاه خودرو به استان وارد و ۸۶۸هزار و ۸۲ خودرو از استان خارج شدند.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای اصفهان خاطرنشان کرد: شمار خودروهای ورودی و خروجی به استان در این مدت نسبت به سال قبل از آن به ترتیب ۶ و ۸ درصد افزایش یافته ‌است.

وی اضافه کرد: در اولین روز فروردین سال جاری یک میلیون ۲۴۸ هزار و ۲۹۷ تردد خودرو در جاده‌های استان به ثبت رسیده است.

دادخواه با بیان اینکه روز اول سال این تعداد تردد نسبت به مدت مشابه سال گذشته هشت درصد افزایش یافته است، خاطرنشان کرد: در این روز ۱۲۹ هزار و ۷۳۷ دستگاه خودرو وارد استان و ۱۱۱هزار و ۲۲۷ دستگاه خارج شده است.
وی یادآور شد: در اولین روز سال جاری ، آمار خودروهای ورودی نسبت به سال قبل هشت درصد افزایش و خروجی از استان یک درصد کاهش یافته است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اصفهان با بیان اینکه نیروهای این اداره کل در تمام بخش‌ها اعم از راهداری و حمل و نقل، هم اکنون در حال آماده باش کامل هستند گفت: شهروندانی که قصد تردد در محورهای مواصلاتی این استان را دارند با تماس با تلفن ۱۴۱ از آخرین وضعیت راه‌ها مطلع شوند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار