رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان اصفهان از افزایش استقرار نیروهای پلیس راه برای برقراری نظم و امنیت ترافیکی و انتظامی در سالروز ارتحال امام خمینی (ره) در جاده‌های شمالی استان خبر داد.
کد خبر: ۱۱۰۸۵۱۶
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۵ 03 June 2023

سرهنگ اصغر زارع افزود: با توجه به افزایش تردد در تمامی مسیرهای استان در تعطیلات ۲ روزه ارتحال و پانزدهم خرداد، پیش بینی می‌شود که مسیرهای شمالی استان شاهد بیشترین بار ترافیکی باشد و به همین دلیل بیشترین تعداد نیروی پلیس محسوس و نامحسوس در این محورها مستقر و نسبت به روان سازی ترافیک و برخورد با تخلفات اقدام خواهند کرد.

وی از بکارگیری تمامی تجهیزات هوشمند و گشت های محسوس و نامحسوس در این ایام تا پایان تعطیلات پیش رو در مسیرهای ارتباطی استان اشاره کرد و گفت: تمام سعی و تلاش پلیس راه استان در این ایام بر این است که با بهره گیری از تمامی امکانات درون و برون سازمانی کار روان سازی ترافیک و خدمت رسانی به شهروندان و مسافران به بهترین نحو ممکن انجام پذیرد.

رئیس پلیس راه استان افزود: با توجه به اینکه امسال نیز همانند سال های گذشته دلدادگان و علاقه مندان بنیانگذار کبیر انقلاب برای حضور در آستان مطهر ایشان از جای جای کشور به ویژه از استان همیشه در صحنه و شهید پرور اصفهان اعزام خواهند شد،گفت: پلیس راه استان اصفهان به منظور افزایش ایمنی، ایجاد کشش و تسهیل در امر عبور و مرور زائران در راه های استان و پیشگیری از تصادفات و حوادث ناگوار، تمهیدات ترافیکی ویژه ای را اجرا می‌کند.

وی از رانندگان خودروهای شخصی و ناوگان عمومی مسافربری خواست تا ضمن رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی در طول سفر با توجه به تراکم ترافیک در محورهای منتهی به سمت مرقد مطهر، زمان سفر خود را برای رسیدن به مراسم مدیریت و از هرگونه عجله و شتاب بی مورد خودداری کنند تا سفری بی خطر در پیش رو داشته باشند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار