"بازگشت کاپیتان!"
تابناک: پس از چند ماه بالأخره محرم نویدکیا اختلافات را کنار گذاشت و به تمرینات تیم سپاهان بازگشت، این اتفاق در حالی رخ داد که هفته گذشته نوید کیا با انتشار بیانیه ای تأکید کرده بود که خانه نشینی را برگیزده و این موضوع به نفع باشگاه است، وی در این بیانیه به نوعی از سپاهان خداحافظی کرده بود.
کد خبر: ۱۱۲۵۹۳
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۴ - ۰۶:۰۵ 16 October 2015
به گزارش تابناک اصفهان، پس از چند ماه بالأخره محرم نویدکیا اختلافات را کنار گذاشت و به تمرینات تیم سپاهان بازگشت.

این اتفاق در حالی رخ داد که هفته گذشته نوید کیا با انتشار بیانیه ای تأکید کرده بود که خانه نشینی را برگیزده و این موضوع به نفع باشگاه است، وی در این بیانیه به نوعی از سپاهان خداحافظی کرده بود.

با وجود این صحبت ها، شنیده حاکی از این است که پس از صحبت ها و تلاش های مسئولان استان، بالأخره نویدکیا با اصرار هادی عقیلی در تمرینات سپاهان شرکت کرده است.


فرکی، سرمربی سپاهان در چند ماه اخیر با مشکلات بسیاری مواجه بود و عده او را مقصر رفتن محرم می دانستند روز گذشته در نشست خبری روز گذشته با اشاره به حضور محرم نویدکیا در تمرینات تیم فولاد مبارکه سپاهان اظهار کرد: محرم بازیکن بزرگی است و موضع من در باره محرم همان است که پیش از این گفتم که هر موقع می خواهد می تواند برگردد.

با وجود این مسائل نکته قابل توجه این است که آیا در شرایط فعلی بازگشت محرم قطعی است و حالا با حضور او در تمرینات سپاهان چقدر از بار مشکلات این تیم برداشته می شود؟!


"تصاویر حضور محرم نویدکیا در تمرینات روز گذشته سپاهان"



نویدکیا با سپاهان تمرین کرد 





http://media.farsnews.com/media/Uploaded/Files/Images/1394/07/23/13940723000361_PhotoL.jpg










**دانلود فیلم حضور محرم نویدکیا در تمرینات روز گذشته**

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار