دبیر پنجمین رویداد " جایزه مصطفی(ص) " گفت: ۵۷ شرکت منتخب در نمایشگاه تخصصی هوش مصنوعی اصفهان مشارکت دارند و دستاوردهای خود را در این زمینه به نمایش می‌گذارند.
کد خبر: ۱۱۲۸۹۵۱
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۴ 27 September 2023

حسین ربانی افزود: نمایشگاه هوش مصنوعی اصفهان یکی از بزرگ‌ترین نمایشگاه‌های تخصصی در این زمینه در کشور است که هفتم مهر امسال در جریان پنجمین رویداد " جایزه مصطفی(ص) " برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه ۵۷ شرکت حاضر در این نمایشگاه از بین ۲۴۷ شرکت انتخاب شدند، اظهار داشت: دستاوردهای این شرکت‌ها در زمینه هوش مصنوعی تجاری سازی شده است.

ربانی درباره نحوه گزینش شرکت کنندگان در این نمایشگاه گفت: شرکت‌ها برای حضور در این نمایشگاه باید محصولی که در بازار ایران به فروش می‌رود و همچنین محصول آماده صادرات داشته باشند.

وی با بیان اینکه شرکت‌های منتخب برای حضور در نمایشگاه تخصصی هوش مصنوعی اصفهان، فناور و دانش بنیان هستند، خاطرنشان کرد: از ۱۵ شرکت خارجی برای حضور در نمایشگاه دعوت به‌عمل آمد و درصورتیکه با مشکلی مواجه نشوند در این نمایشگاه حضور خواهند یافت.

وی تاکید کرد: اصفهان ظرفیت توسعه هوش مصنوعی و شرکت‌های خوبی در حوزه صنعت دارد بنابراین انتظار می رود با برپایی این نمایشگاه، این خطه به قطب هوش مصنوعی ایران تبدیل شود.
دبیر پنجمین دوره جایزه مصطفی (ص) با اشاره به اهمیت هوش مصنوعی و برگزاری نمایشگاهی در این زمینه، خاطرنشان کرد: هوش مصنوعی یکی از صنعت هایی است که بدون تعامل نمی توان آن را انجام داد.
ربانی خاطرنشان کرد: شنبه هشتم مهر جاری نیز در جریان رویداد جایزه مصطفی(ص) بزرگترین رویداد سرمایه گذاری در حوزه هوش مصنوعی در اتاق بازرگانی اصفهان برگزار می شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار