دردسر"غیرمجازها" وبال گردن مردم؛
تابناک: از سوی دیگر هنوز نگرانی مردم برای دیافت سپرده های خود از این موسسه ادامه دارد به گونه ای که امروز سپرده گذاران این موسسه در خمینی شهر اصفهان هم دست به اعتراض زدند و با تجمع در مقابل این موسسه خواستار دریافت سپرده های خود شدند.
کد خبر: ۱۳۳۶۱۵
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۶ 23 November 2015
به گزارش تابناک اصفهان، پنج شنبه هفته گذشته نخستین تکانه ها برای خارج شدن یکی دیگر از موسسات مالی و اعتباری از گردونه سیستم مالی و پولی کشور در اصفهان احساس شد.

جمعی از سپرده گذاران موسسه مالی و اعتباری ثامن الحجج که قصد گرفتن سپرده های خود را داشتند با پاسخ منفی این موسسه روبرو شدند.

در حالی این موسسه در شعبه عسگریه خود در اصفهان با این مشکل روبرو شد که یک روز بعد از این اقدام در اصفهان، شعب این موسسه در استان البرز توقیف شد.

از سوی دیگر هنوز نگرانی مردم برای دیافت سپرده های خود از این موسسه ادامه دارد به گونه ای که امروز سپرده گذاران این موسسه در خمینی شهر اصفهان هم دست به اعتراض زدند و با تجمع در مقابل این موسسه خواستار دریافت سپرده های خود شدند.

گفتنی است مسئولان این موسسه به مردم اعلام کرده اند که سپرده های آنها را با اقساط ماهانه یک میلیون تومان، به آنها بازگشت خواهد داد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۶
محسن
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۲
خوب اینکه پول نقد نمیدن که جای تعجب نداره همین بانک ملی و صادرات هم بری اگه توی یک روز 20 میلیون پول نقد بخوای بهت نمیدن میگن قانون پولشویی هست همه بانکها پول خوب میگیرن موقع دادن اون و بستن حساب اگه ده هزارتومان هم باشه نمیبندن حساب را و پشیمون میکنن آدم را
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۲۵ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۲
آقای یا خانم خبر نگار یا خبرگزاری نسبتا محترم اصلا اینجوری که میگین نیس شما دارین ی سری اخبار مقرضانه منتشر میکنید که همانطور که رییس کمسیون اصل90 مجلس هم امروز گفت چیزی جز تشویش اذهان عمومی نخواهد داشت بیخود تو دل مردمو خالی نکنید درسته که بخاطر اون مصاحبه کذایی دادستان کرج اوضاع پرداخت نقدیشون زیاد خوب نیس ولی اینجوریام نیس که ماهی 1 میلیون بدن من خودم تو دین 3 روزه 15 میلیون گرفتم اما بهر حال دارن پرداخت میکنن تورو خدا اگه نیتونیم واسه هم کاری بکنیم حداقل بیشتر از این نمک رو زخم همدیگه نپاشیم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۲
با سلام موسسه ثامن روزي يك ميليون ميده. نه ماهي يك ميليون تومان لطفا با اخبار اشتباه مردم را نترسانيد كه اين ترس به اين مشكلات دامن ميزند
مینا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۲۰ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۴
تد بعضی شعبه ها روزی ده درصد میدن..بعضیها یک تا ددنیلیدن
انشااله مشکلات موسسه و بعد لز لون سپرده گذاران حل یشه
ناشناس
|
United States
|
۱۳:۵۳ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۸
قرض الحسنه هيت رزمنگان اسلام هم رد حال جمع شدن است در صورتي كه من كارگر شركت خصوصي هفت ميليون سپرده از سال 93 خرداد ماه با هزار نخوري نخوري كردن : جمع كردم ..حالا تازه ميگه بيست اذر بيا پول خودت را چك بگير براي سال 95 و امتياز وام هم از بين رفت...اخه من كارگر با يه بچه چهار ساله و خرج زندگي اين پول را پسنداز كردم بايد اينجوري بشه....اي خدا
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۴۹ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۶
کاش یکی هم قضیه گیتی پسند را پیگیری میکرد مردم درسختی وفشارند هیچکس هم جواب گون یست
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار