تابناک: چهره‌های نزدیک به دولت سابق یا همان اعضای جبهه پایداری‌ اصفهان عزم خود را برای راهی شدن از حوزه‌های انتخابیه اصفهان به بهارستان جزم کرده‌اند.
کد خبر: ۱۴۵۹۶۲
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۴ - ۱۷:۳۷ 16 December 2015

به گزارش تابناک اصفهان، سردی غالب شده بر هوای اصفهان در روزهای پاییزی منتهی به زمستان، فضای سیاسی این استان را هم متاثر کرده است و با وجودیکه دو ماه دیگر تا برگزاری انتخابات دهمین دوره مجلس بیشتر زمان باقی نمانده است اما حرکات و جریانات انتخاباتی در بین طیف‌های سیاسی اصفهان، بسیار کند و زیرپوستی صورت می گیرد.

هرچند همواره در انتخابات، رقابت بین دو طیف اصولگرا و اصلاح طلب بوده است اما امسال در انتخابات مجلس، طیف اعتدال‌گرایان که نزدیک به دولت فعلی هستند هم قطعا تحرکاتی را خواهند داشت.

اما فضای سیاسی حاکم بر اصفهان و زمزمه‌ها از حضور چهره‌های مختلف به عنوان نامزد انتخاباتی حاکی از آن است بیش از آنکه اعتدال‌گرایان و اصلاح طلبان برای کسب صندلی‌های بیشتر در بهارستان، تلاش کنند، این چهره‌های نزدیک به دولت سابق یا همان اعضای جبهه پایداری‌ اصفهان هستند که عزم خود را برای راهی شدن از حوزه‌های انتخابیه اصفهان به بهارستان جزم کرده‌اند.

حضور چهره‌هایی همچون مرضیه وحید دستجردی که اصولگرایان به دنبال سرلیست کردن وی در لیست بانوان اصولگرای اصفهان هستند، تصمیم احتمالی مصلحی، وزیر سابق اطلاعات برای کاندیداتوری از حوزه انتخابیه شهرضا و احتمال حضور مرتضی بختیاری استاندار اسبق اصفهان و نیز وزیر دادگستری دولت دهم و دیگر چهره‌هایی که بیشتر از آنکه به طیف اصولگرایان نزدیک باشند، افراد نزدیک یا رانده شده از دولت دهم به حساب می آیند!.

همچنین در این دوره، اصفهان گویا با صدور نامزد به دیگر استان‌های کشور هم روبرو خواهد شد و شنیده ها حاکی از آن است در این دوره عوض حیدرپور نماینده مردم شهرضا در مجلس، قصد دارد از حوزه انتخابیه تهران شانس خود را برای حضور در مجلس دهم، محک بزند.

به نظر می رسد اصفهان هم در این دوره با تحولات جدی در تغییر حوزه انتخابیه برخی کاندیداها روبرو خواهد شد و هم چهره‌های پایتخت‌نشین اصفهانی، برای راهی شدن به بهارستان به زادگاه خود بازخواهند گشت.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار