هفته چهارم مسابقات لیگ تنیس بانوان استان کرمانشاه برگزار می‌شود

رئیس هیئت تنیس استان کرمانشاه گفت: هفته چهارم رقابتهای لیگ برتر تنیس بانوان استان کرمانشاه در رده سنی نوجوانان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۱۴۷۵۳۳
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۲ 19 December 2015
رئیس هیئت تنیس استان کرمانشاه گفت: هفته چهارم رقابتهای لیگ برتر تنیس بانوان استان کرمانشاه در رده سنی نوجوانان برگزار می‌شود.

محمدعلی زرندی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرمانشاه،‌ اظهار داشت: رقابتهای لیگ برتر تنیس استان کرمانشاه در رده سنی نوجوانان با حضور چهار تیم برگزار می‌شود که این رقابتها به ایستگاه چهارم خود رسیده است و ظهر فردا دیدارهای هفته چهارم انجام می‌شود.

رئیس هیئت تنیس استان کرمانشاه تیم‌های حاضر در این رقابت‌ها را سی‌سان، امید، قیر و آسفالت غرب و سامان‌گسترغرب بیان کرد و گفت: در هفته گذشته این رقابتها تیمهای سی‌سان و سامان گسترغرب موفق شدند تیمهای امید و قیر و آسفالت غرب را شکست دهند تا شانس خود را برای قهرمانی در این مسابقات افزایش دهند.

زرندی عنوان کرد: این مسابقات صبح فردا از ساعت 11 در خانه تنیس استان کرمانشاه واقع در مجموعه ورزشی آزادی با حضور ورشکاران برگزار می‌شود و بانوان علاقه‌مند به این رشته می‌توانند برای تماشای این مسابقات در محل برگزاری این مسابقات حضور پیدا کنند.

وی از اعلام نتایج کلاس داوری درجه سه کشور خبر داد و گفت: ورزش تنیس از ورزشهای مفرح و شاد به شمار می‌آید که در جهان بسیار محبوب و از رشته‌های المپیکی است و امید داریم در آینده ایران نیز با وجود استعدادهای در این رویداد بزرگ ورزشی جهان حاضر شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار