اولین ساخته سینمایی اصفهان فقط سه هفته اکران شد؛
تابناک: این پروژه سینمایی که در ابتدا به عنوان یک تله فیلم قرار بود روی صحنه برود اما در میانه کار به یک پروژه سینمایی تغییر مسیر داد و با صرف هزینه 450 میلیون تومانی راه ورود به سینما را در پیش گرفت.
کد خبر: ۱۷۰۴۵۰
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۳:۲۸ 26 January 2016
به گزارش تابناک اصفهان، "بازگشت لوک خوش شانس" به دنیای سینما چندان هم برای تهیه کننده و عوامل این پروژه سینمایی خوشایند و مطلوب نبود و در اکران این فیلم که به اذعان عوامل آن صددرصد تولید اصفهان بوده است، این پروژه نتوانست بازگشت سرمایه چندانی داشته باشد.

این پروژه سینمایی که در ابتدا به عنوان یک تله فیلم قرار بود روی صحنه برود اما در میانه کار به یک پروژه سینمایی تغییر مسیر داد و با صرف هزینه 450 میلیون تومانی راه ورود به سینما را در پیش گرفت.

این هزینه که به گفته بکتاشیان تهیه کننده "بازگشت لوک خوش شانس"، با سرمایه گذاری 20 شخص و شرکت و حتی بازیگران این فیلم تامین شده است، حال گویی نه تنها جیب سرمایه گذاران را پر نکرده است، که نتوانسته به عنوان اولین ساخته سینمایی اصفهان، نظر مساعد مخاطبان را جلب نماید.

با این وجود حوزه هنری اصفهان اعتقاد دارد این فیلم برخلاف اصرار عوالم سریال فروش چندانی در اصفهان نداشت. سید مصطفی حسینی مدیر امور سینمایی حوزه هنری اصفهان در ارتباط با مدت کوتاه نمایش فیلم لوک خوش شانس در اصفهان و ادعای کارگردان مبنی بر شکایت به  وزرات ارشاد اسلامی بیان داشت: ما هیچ قراردادی با عوامل این فیلم مبنی بر مدت اکران نداشته‌ایم اما به دلیل اینکه این فیلم به ادعای کارگردان نخستین تولید سینمایی اصفهان بوده است، فیلم پرفروش محمد رسول الله (ص) را از پرده سینما برداشته و این فیلم را جایگزین آن کردیم.

وی با بیان اینکه این فیلم به دلیل استقبال بسیار محدود از پرده سینما برداشته شده است، افزود: این فیلم در روز نخست یک میلیون تومان اما در مابقی روزهای اکران حدود ۲۰۰ هزار تومان فروش داشت.

مدیر امور سینمایی حوزه هنری اصفهان با بیان اینکه تمام تلاش ما در طول این سالها آشتی مخاطبان با سینما است، تاکید کرد: این در حالی است که این فیلم نمی‌توانست مخاطبان را راضی نگه دارد به گونه‌ای که مردم پس از یک ربع تا ۱۰ دقیقه از آغاز فیلم سینما را ترک می‌کردند و بر این اساس پس از سه هفته مجبور به تعویض فیلم شدیم.

وی ادامه داد: حتی این فیلم به مدت دو هفته نیز به شکل تک سانس در سینما به نمایش درآمد اما در کل کشور نتوانسته است مخاطب را راضی نگه دارد.

هرچند برای بررسی علل عدم فروش و استقبال مخاطبان از این فیلم نیاز به کارشناسی منتقدان سینما است اما از واکنش مخاطبان سینما به این فیلم می توان دریافت فیلنامه ضعیف این پروژه، عمده ترین دلیل ترک سالن سینما در حین اکران بوده است.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱
mehdi
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۱۵ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۷
جای خالی اساتیدی مانند استاد ارحام صدر،حسن اکلیلی،و...حس میشود.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار