بهاباد آماده برگزاري انتخاباتي باشكوه

فرماندار بهاباد انتخابات مرحله دوم را پر اهميت خواند و گفت: اين شهرستان آماده برگزاري انتخاباتي آرام و پر شور و نشاط مردمي است.
کد خبر: ۲۲۰۷۸۲
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۶:۰۰ 29 April 2016
به گزارش تابناک یزد،عباس اقبال اظهار كرد: در اين مرحله از انتخابات، مردم با بررسي هايي كه انجام دادند آگاهانه فرد اصلح را انتخاب و روانه خانه ملت مي كنند.
فرماندار بهاباد انتخابات را نماد دموكراسي ديني خواند و گفت: انتخابات دهم ارديبهشت در اين شهرستان بايد در چارچوب قانون و در فضايي آرام و پر شور و نشاط و در كمال بي طرفي برگزار شود.
وي با بيان اينكه در مرحله اول بالغ بر 95 درصد واجدين شرايط در انتخابات مجلس شوراي اسلامي شركت كردند افزود: زمينه براي حضور صد در صدي مردم شهرستان بهاباد در انتخابات پيش رو فراهم است.
اقبال تعداد واجدين شرايط شركت در انتخابات مرحله دوم را حدود 10 هزار نفر عنوان و ابراز اميدواري كرد: اين جمعيت در دهم ارديبهشت ماه جاري حماسه اي جاودان خلق كند تا در قاب خاطره تاريخ اين منطقه به يادگار بماند.
وي تعداد شعب اخذ راي شهرستان بهاباد را 23 شعبه اعلام كرد و افزود: از اين تعداد 10 صندوق ثابت و بقيه سيار هستند.
فرماندار بهاباد اضافه كرد: تعداد 600 نفر نيرو در قالب هيات هاي اجرايي، نظارت، بازرسي، نيروي پليس و حافظان صندوق، راننده و خدمه امر انتخابات اين شهرستان را بر عهده دارند.
شهرستان بهاباد يكي از شهرستانهاي حوزه انتخابيه مهريز به شمار مي آيد كه انتخابات مجلس شوراي اسلامي در آن به دور دوم كشيده شد.
بهاباد با بيش از 25 هزار نفر جمعيت در فاصله 200 كيلو متري جنوبشرقي يزد قرار دارد.
منبع: ایرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار