معاون استاندار قزوین:

فراهم کردن فضای فیزیکی برای آسیب‌دیدگان همکاری مسؤولان را می‌طلبد

معاون سیاسی امنیتی استاندار قزوین گفت: فضاهایی که برای معلولان در استان قزوین پیش‌بینی شده، کم بوده و امید است با همکاری بتوانیم فضای فیزیکی لازم را برای آسیب‌دیدگان جامعه فراهم کنیم.
کد خبر: ۲۹۱۳۷۶
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۴ 05 September 2016
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرگزاری فارس از قزوین، ایوب رحیمی در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل بهزیستی استان قزوین که ظهر امروز با حضور مسؤولان کشوری و استانی در سالن اجتماعات اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان قزوین برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره امام خمینی(ره) بنیانگذار جمهوری اسلامی و شهدای گرانقدر هشت سال دفاع مقدس به ویژه شهید علی‌اکبر فیاض‌بخش بنیانگذار بهزیستی کشور اظهار کرد: این شهید ابتدا در سال 1360 عضو کابینه شهید رجایی بود که جا دارد یاد شهید رجایی و باهنر را گرامی بداریم.

وی با بیان اینکه بردباری، گذشت و خوش‌اخلاقی نیازمند هر شغلی است، ادامه داد: یکی از مهم‌ترین وظایف سازمان بهزیستی این است که با قشری مظلوم و نیازمند سر و کار دارد که توانسته در این عرصه خوش بدرخشد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار قزوین گفت: یکی از سازمان‌هایی که عمده‌ترین وظایف اجتماعی را در کشور بر عهده دارد، سازمان بهزیستی است که در استان قزوین افرادی متخصص و متعهد با استانداری قزوین با تمام توان و با کمترین امکانات همکاری می‌کنند.

رحیمی خاطرنشان کرد: امید است با توان، قدرت و با کمترین امکانات بتوانیم خدمات بیشتری به مردم جامعه هدف ارائه دهیم که این مهم نیازمند تعامل بین‌دستگاهی است.

وی بیان کرد: قزوین استانی است که تازه تأسیس شده و دولت امکاناتی در زمینه ارائه خدمات به جامعه هدف را ندارد که از طریق سازمان شهرستانی این استان را اداره می‌کند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار قزوین مطرح کرد: باید آسیب‌های معلولیت در جامعه کاهش پیدا کند چراکه فضاهایی که برای معلولان در استان قزوین پیش‌بینی شده، کم بوده و در مضیقه هستیم و امید است با همکاری بتوانیم فضای فیزیکی لازم را برای آسیب‌دیدگان جامعه فراهم کنیم.

رحیمی عنوان کرد: یکی از مزیت‌های استان قزوین این است که کمتر از یک درصد از جغرافیای کشور به استان قزوین و 3 درصد از راه‌های اساسی کشور از این استان عبور می‌کند که حادثه‌خیز بوده و باید قسمت عمده آن متوجه سازمان بهزیستی قرار بگیرد.

وی با بیان اینکه جامعه کارگری فراوان در شهر صنعتی البرز وجود دارد، یادآور شد: این شهر صنعتی از قبل انقلاب تشکیل شده است.

معاون سیاسی امنیتی استاندار قزوین گفت: قزوین استانی مهاجرپذیر است که حاشیه‌نشینی در آن وجود دارد و با این وضعیت دچار آسیب‌های بسیاری می‌شود که می‌طلبد سازمان بهزیستی به این موضوع بیشتر توجه کند.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار