رئیس پلیس راه قزوین:

لغزنده بودن جاده جان 3 نفر را گرفت

رئیس پلیس راه استان قزوین از تصادف یک دستگاه کامیون با نیوجرسی وسط جاده در محور قزوین _ کرج زیر پل طالقان خبر داد و گفت: در این حادثه سه نفر جان خود را از دست دادند.
کد خبر: ۳۴۸۷۸۰
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۷ 25 December 2016
به گزارش تابناک از قزوین، نصرالله بیگلری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین با اشاره به وضعیت راه‌های استان قزوین اظهار داشت: با توجه به بارش نزولات آسمانی محورهای مواصلاتی قزوین _ کرج، قزوین _ رشت، قزوین _ همدان، قزوین _ بویین‌زهرا و قزوین _ زنجان جاده لغزنده بوده که رانندگان باید با احتیاط در این محورها تردد کنند.

وی ادامه داد: محور قزوین _ الموت گردنه قسطین‌لار، قزوین _ رشت گردنه کوهین و قزوین _ همدان گردنه آوج و قزوین _ ساوه گردنه هجیب با ریزش برف روبه‌رو است که از رانندگان درخواست می‌شود با لغزنده بودن جاده و مه غلیظ در این محورها ضمن رعایت قوانین رانندگی از زنجیر چرخ، وسایل گرمایشی، پتو و سوخت مناسب استفاده کنند.

رئیس پلیس راه استان قزوین با بیان اینکه ترافیک در تمام محورهای مواصلاتی استان قزوین روان است، اضافه کرد: رانندگان با سرعت مطمئنه رانندگی کرده و با توجه به مه غلیظ از چراغ‌های فلاشر، چراغ‌های راهنما و مه‌شکن استفاده کنند.

بیگلری از تصادف یک دستگاه کامیون با نیوجرسی وسط جاده در محور قزوین _ کرج زیر پل طالقان خبر داد و تصریح کرد: صبح امروز به دلیل لغزنده بودن جاده، این کامیون به سواری کرایه سمند و یک دستگاه آردی برخورد می‌کند که در این حادثه سه نفر جان خود را از دست می‌دهند.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار