تابناک: در حالیکه استاندار اصفهان در نشست خبری خود بعد از برگزاری انتخابات 29 اردیبهشت ماه در اصفهان خبر از برگزاری در نهایت صحت و سلامت داد اما شنیده ها حاکی از اعتراض برخی اعضای فعلی شورای شهر اصفهان به نتایج انتخابات شورای پنجم است که ممکن است در صورت ترتیب اثر نتایج انتخابات در اصفهان تغییر کند.
کد خبر: ۴۴۳۰۶۲
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۸ 17 June 2017

به گزارش تابناک اصفهان، در حالیکه استاندار اصفهان در نشست خبری خود بعد از برگزاری انتخابات 29 اردیبهشت ماه در اصفهان خبر از برگزاری در نهایت صحت و سلامت داد اما شنیده ها حاکی از اعتراض برخی اعضای فعلی شورای شهر اصفهان به نتایج انتخابات شورای پنجم است که ممکن است در صورت ترتیب اثر نتایج انتخابات در اصفهان تغییر کند.

یک منبع آگاه در گفت و گو با تابناک این اعتراضات را تایید و از بررسی نهایی و اعلام نتایج تا فردا خبر داد.

او از اعتراض چند تن از اعضای اصولگرای شورای چهارم اصفهان به نتایج دوره پنجم خبر داد و گفت: هنوز مشخص نیست که اعتراض آنها، تغییری را در نتایج نهایی ایجاد کند یا خیر.

وی همچنین در خصوص صحت انتخابات شورای شهر اصفهان که تاکنون اعلام نشده است نیز اظهار داشت: ما تا پایان خردادماه فرصت داریم که صحت نتایج انتخابات در اصفهان را اعلام کنیم و قطعا تا آن زمان این کار را خواهیم کرد.

امروز نیز عدنان زادهوش در نطق پیش از دستور خود در صحن علنی شورای شهر گفت: اعضای شورای اسلامی استان اصفهان‌ از نحوه و نتیجه انتخابات در شهرها و روستاهای اصفهان شاکی بودند و از اینکه تخلفات و عدم نظارت صحیح و دقیق و عدم رعایت قوانین انتخابات مورد توجه قرار نگرفته اعتراض خود را اعلام کردند.

وی با اشاره به اینکه بر این اساس شورای نظارت بر انتخابات شوراها در استان اصفهان باید بدون رعایت مصلحت اندیشی و بر اساس قانون و به دور از تعجیل عمل کنند، افزود: در این راستا پیشنهاد می‌شود در شهرها و روستاهای اصفهان با بازشماری درصدی از آراء و بعد از حصول یقین تأیید انتخابات صورت پذیرد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار