استاندار فارس با بیان این که شهیدان رجایی وباهنر الگوی تلاش، اخلاص و پاک زیستن بودند که هم دغدغه دین و هم درد مردم داشتند و جان خود را در این راه فدا کردند، گفت: به همین دلیل این دو شهید بهترین الگوی مدیران و کارکنان در همه دوران ها خواهند بود.
کد خبر: ۴۸۳۷۸۲
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۹:۴۶ 25 August 2017
تابناک فارس به نقل از ایرنا:سید محمد علی افشانی که به مناسبت هفته دولت در جمع نمازگزاران جمعه شیراز سخن می گفت، اظهار داشت: به نمایندگی از مدیران، کارکنان و کارمندان شریف دولت به مردم می گویم که با همه مشکلات موجود تمام هم و تلاش خود را برای حل مشکلات به کار خواهیم گرفت.
وی اضافه کرد: به نمایندگی از همه کسانی که در جای جای استان فارس در حال تلاش هستند تا مشکلات مردم را حل کنند، خوشبختانه کارنامه قابل قبولی برای ارائه داریم.
استاندار فارس با بیان این که در فاصله دهه فجر و هفته دولت، بیش از شش هزار میلیارد تومان پروژه به بهره برداری رسیده است، افزود: در این فاصله به ازای هر ماه هزار میلیارد تومان طرح در زمینه های مختلف مانند فرهنگی، آب، بهداشت و درمان، ورزشی، حمل و نقل و آموزشی در سراسر استان فارس افتتاح شده است.
افشانی با اشاره به این که از جمله طرح های مهم افتتاح شده در استان فارس، ورزشگاه 50 هزار نفری پارس شیراز است که در سفر ریاست محترم جمهوری در فروردین ماه به بهره برداری رسیده است، گفت: همچنین سد چشمه عاشق چون نگینی در دل کویر با 40 میلیون مترمکعب آب در سفر ریاست محترم جمهوری افتتاح شد که برای مصارف شرب، کشاورزی و صنعتی مورد استفاده قرار می گیرد.
وی با بیان این که در هفته دولت شش هزار واحد مسکونی در استان افتتاح شده است ادامه داد: در طی چهار ساله دولت تدبیر و امید در استان فارس بیش از 36 هزار واحد مسکونی افتتاح شده است که 26 هزار واحد آن در دو سال اخیر ساخته شده است.
استاندار فارس گفت: طرح آمایش استان تهیه شده است و به زودی مورد تصویب قرار می گیرد که بر اساس آن سه بخش آب، حمل و نقل و انرژی به عنوان زیربنای استان، در اولویت قرار گرفته است.
مهندس افشانی با بیان این که بیش از پنج هزار میلیارد تومان اعتبار برای آب استان فارس تصویب شده است که با توجه به خشکسالی های اخیر در زمینه اتمام سدهای نیمه تمام، اتمام خطوط انتقال آب، تامین آب در حوزه های کشاورزی و آبخیزداری برای تقویت سفره های آب زیرزمینی هزینه خواهد شد.
وی تصریح کرد: اعتبار اختصاص یافته برای بخش آب استان فارس در سطح کشور و در گذشته این استان سابقه نداشته است.
استاندار فارس افزود: در یکسال گذشته اعتبار لازم برای تامین آب یک هزار روستا تامین شده است که این طرح در بیش از 300 روستا به بهره برداری رسیده است و بقیه روستاها در حال اجرا است.
مهندس افشانی اظهار داشت: در اسفندماه سال گذشته 250 میلیارد تومان اعتبار برای توسعه فرودگاه شیراز تصویب شده است و همچنین سال گذشته 50 میلیارد تومان برای توسعه ترمینال فرودگاه شیراز هزینه شد تا این فرودگاه به عنوان فرودگاه شاخص بین المللی مطرح شود.
وی با اشاره به این که آزادراه شیراز-اصفهان از سال 89 کلنگ خورده و تا پایان سال 94 کمتر از 25 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است، ادامه داد: در سال گذشته این پروژه بیش از 30 درصد پیشرفت داشته و هم اکنون پیشرفت فیزیکی آن بیش از 62 درصد است.
استاندار فارس با بیان این که 10.5 کیلومتر فاز دوم خط یک قطار شهری شیراز با یک هزار و 50 میلیارد تومان اعتبار که 50 درصد آن توسط دولت تامین شده بود چند روز قبل توسط وزیر محترم کشور به بهره برداری رسید، افزود: مجموع اعتبار هزینه شده برای خط یک قطار شهری شیراز دو هزار و 400 میلیارد تومان بود و برای ساخت خط دو قطار شهری شیراز 770 میلیون دلار اعتبار توسط شورای اقتصاد کشور مصوب شده است که هم اکنون در حال برگزاری مناقصه برای انتخاب سرمایه گذار هستند و در دو سال آینده ساخته خواهد شد. 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار