دبیر ستاد هفته دولت استان بوشهر گفت: در هفته دولت ۴۲۲ پروژه عمرانی، خدماتی و تولیدی با سرمایه‌‌گذاری ۵۱۷ میلیارد تومان در استان بوشهر افتتاح می‌شود.
کد خبر: ۴۸۴۴۶۵
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۴ 27 August 2017
سید اسماعیل موسوی ظهر امروز در جمع خبرنگاران در بوشهر با تبریک هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و با هنر با بیان اینکه ستاد هفته دولت استان بوشهر از مرداد ماه امسال تشکیل شد اظهار داشت: جلسات ستاد هفته دولت در استان بوشهر با سه رویکرد اجتماعی، فرهنگی و عمرانی، اقتصادی و گزارش عملکرد دولت برگزار و نسبت به تدوین برنامه‌ها اقدام شد.

وی با اشاره به افتتاح پروژه‌های عمرانی در هفته دولت بیان کرد: 422 پروژه عمرانی، خدماتی و تولیدی در هفته دولت با سرمایه‌‌گذاری 517 میلیارد تومان در استان بوشهر افتتاح می‌شود.

 دبیر ستاد هفته دولت استان بوشهر با بیان اینکه بیشترین پروژه در دشتستان افتتاح می‌شود گفت: در این هفته در دشتستان 95 پروژه در بخش‌های عمرانی و اقتصادی با سرمایه‌گذاری 691 میلیارد ریال افتتاح می‌شود.

موسوی از افتتاح پروژه‌های دیگر شهرستان‌های استان بوشهر خبر داد و خاطر نشان کرد:، 55 پروژه در بوشهر، 55 طرح در تنگستان، 40 پروژه در جم، 35 پروژه در دشتی افتتاح می‌شود.

وی با بیان اینکه در کنگان و گناوه به ترتیب 34 و 31 پروژه افتتاح می‌شود افزود: در هفته دولت در شهرستان‌های دشتی، دیر، دیلم و عسلویه به ترتیب 35، 30، 17 و 28 پروژه به بهره‌برداری می‌رسد.

 دبیر ستاد هفته دولت استان بوشهر با اشاره به آغاز اجرایی 116 پروژه در ایام هفته دولت در استان بوشهر تصریح کرد: 116 پروژه با سرمایه گذاری 203 میلیارد تومان در هفته دولت عملیات اجرایی آن در استان بوشهر آغاز می‌شود که بیشترین پروژه آن در دشتستان با اعتبار45.1 میلیارد تومان است.

موسوی با اشاره به افتتاح 394 پروژه عمرانی در شهرستان‌های استان بوشهر گفت: در هفته دولت 394 پروژه عمرانی با اعتبار 469.5 میلیارد تومان در استان بوشهر افتتاح می‌شود.

وی با اشاره به افتتاح 17 پروژه اقتصادی تولیدی در این ایام خاطر نشان کرد: این پروژه‌های اقتصادی تولیدی در شهرستان‌های بوشهر، دشتستان، دشتی، دیر، عسلویه، کنگان و گناوه با سرمایه‌گذاری 21.5 میلیارد تومان وارد مدار تولید و بهره‌برداری می‌شود.

 دبیر ستاد هفته دولت استان بوشهر از افتتاح 11 پروژه مسکونی با اعتبار 26.4 میلیارد تومان خبرداد و تصریح کرد: بنیاد مسکن با 55 پروژه، دهیاری‌ها با 44 پروژه، شرکت توزیع نیروی برق با 30 پروژه، جهاد کشاورزی 20 پروژه، دانشگاه علوم پزشکی با 27 پروژه و راه و شهرسازی با 17 پروژه بیشترین افتتاح در استان بوشهر به خود اختصاص داده‌اند.
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار