رئیس کمیسیون گردشگری اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان کرمان با اشاره به ظرفیت‌های عظیم کشور و استان کرمان در حوزه میراثی و گردشگری گفت: از نمایندگان مجلس خواستاریم کمیسیون خاص گردشگری در مجلس شورای اسلامی ایجاد شود.
کد خبر: ۴۸۴۵۳۱
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۸ 27 August 2017
مهدی سیاوشی امروز عصر در جلسه کارگروه گردشگری استان کرمان در سالن پیامبر اعظم‌(ص) استانداری کرمان اظهار‌داشت: عدم شناخت ایرانیان از جاذبه‌های گردشگری استان کرمان یک معضل بزرگ بود که برای رفع آن اقداماتی در کمیسیون گردشگری اتاق بازرگانی استان کرمان در دستور کار قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه در سال گذشته در قالب دو گروه، مدیران آژانس‌های مسافرتی کشور به استان کرمان دعوت شدند و با انواع ظرفیت‌های گردشگری کرمان آشنایی پیدا کردند گفت: دعوت از سفرای کشورهای خارجی در ایران برای سفر به استان کرمان نیز در برنامه است.

رئیس کمیسیون گردشگری اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان کرمان افزود: نخستین انجمن گردشگری اکوتوریسم کشور در استان کرمان تاسیس شد خاطر‌نشان کرد: این انجمن در حال فعالیت است و حرکت خوبی در حوزه گردشگری طبیعی در استان به‌شمار می‌رود.

وی با بیان اینکه در راستای معرفی جاذبه‌های تاریخی و گردشگری استان کرمان جشنواره عکس گردشگری نیز برگزار شد گفت: کتاب عکس گردشگری استان کرمان چاپ و منتشر می‌شود.

سیاوشی با اشاره به ظرفیت‌های عظیم کشور و استان کرمان در حوزه میراثی و گردشگری گفت: از نمایندگان مجلس خواستاریم، کمیسیون خاص گردشگری در مجلس شورای اسلامی ایجاد شود.

وی با بیان اینکه استان کرمان در تاریخ 12 تا 15 شهریور‌ماه جاری میزبان نمایندگان اطلاع‌رسانی و گردشگری ایران در خارج از کشور است افزود: این همایش سالی یکبار در کشور برگزار می‌شود که امسال استان کرمان میزبانی آن را بر عهده گرفته است.

وی میزبانی همایش نمایندگان اطلاع‌رسانی و گردشگری ایران در خارج از کشور را فرصت بزرگی برای معرفی جاذبه‌های گردشگری استان دانست و تصریح کرد: بازدید از اماکن تاریخی و جاذبه‌های گردشگری استان کرمان در مدت برگزاری همایش از برنامه‌های این مراسم است.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار