مدیر‌کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان کرمان از برگزاری مراسم تشییع و تدفین یک شهید گمنام در بخش راین شهرستان کرمان خبر داد.
کد خبر: ۴۸۵۸۷۰
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۹ 29 August 2017
همزمان با سالروز شهادت امام محمد باقر(ع) بخش راین از توابع شهرستان کرمان میزبان یک شهید گمنام می‌شود.

مدیر‌کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان کرمان در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در کرمان اظهار‌داشت: این شهید گمنام 15 ساله و در عملیات خیبر به شهادت رسیده که پیکر مطهر وی به تازگی تفحص شده است.

سرهنگ پاسدار محمد‌مهدی ابوالحسنی با بیان اینکه مراسم استقبال از این شهید گمنام امروز از ساعت 18 با حضور خانواده‌های معظم شهیدان و مردم شهید‌پرور راین در ورودی این شهر برگزار می‌شود گفت: پیکر مطهر این شهید والامقام فردا چهارشنبه ساعت 9 صبح چهارشنبه از مقابل مسجد جامع راین به سمت تپه نورالشهداء تشییع و در جوار یک شهید گمنام که سال‌های گذشته در این محل تدفین شده بود، خاکسپاری می‌شود.

حسن شیخعلی‌بابابی مسئول برگزاری مراسم و انتقال شهید گمنام به راین نیز در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در کرمان اظهار‌داشت: بنا به درخواست مردمی، پیکر مطهر این شهید گمنام در مسیر انتقال به شهر راین از شهرهای جوپار، محی‌آباد و ماهان کرمان و روستاهای حومه از جمله گزک، ده‌ملک و مظفرآباد عبور کرده و مورد استقبال مردم قرار می‌گیرد.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار