مدیرکل کمیته امداد استان سمنان:
مدیرکل کمیته امداد استان سمنان از راه اندازی ۴۰پایگاه جمع آوری نذورات عید قربان در استان خبر داد و گفت: کمک های مردمی در اسرع وقت بین نیازمندان جامعه هدف توزیع خواهد شد.
کد خبر: ۴۸۶۸۳۱
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۷ 30 August 2017

به گزارش تابناک سمنان، سید جواد رضوی صبح چهارشنبه در جمع خبرنگاران و اصحاب رسانه به مناسبت روز عید قربان ضمناشاره به پیش بینی ذبح یک هزار گوسفند به مناسبت عید قربان و توزیع گوشت آندر اسرع وقت بین نیازمندان استان سمنان، ابراز داشت: برای جمع آوری نذورات مردم ۴۰پایگاه در سطح استان پیش بینی شده است.

سید جواد رضوی مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان سمنان - کراپ‌شده - آینه

وی با بیان اینکه سال گذشته گوشت ۷۳۰ راس گوسفند و سه نفر شتر در عید قربان از سوی مردم و مراکز نیکوکاری استان سمنان برای توزیع میان مددجویان به کمیته امداد اهدا شد، افزود: در مجموع مردم استان ۵۳۰میلیون تومان نذورات نقدی و غیر نقدی خود را برای توزیع بین محرومان اهدا کردند.

مدیرکل کمیته امداد استان سمنان با بیان اینکه خیران می توانند قربانی خود را به پایگاه های مستقر در سطح شهرها و یا دفاتر شهرستانی کمیته امداد اهدا کنند، ابراز داشت: کمیته امداد با جمع آوری کمک های مردمی آن ها را بین نیازمندان حاشیه شهرها و مناطق محروم روستایی توزیع می کنند.

رضوی جامعه هدف توزیع گوشت قربانی را تمام مددجویان تحت حمایت کمیته امداد و نیازمندان استان سمنان عنوان و تصریح کرد: گوشت قربانی با رعایت نکات بهداشتی بین نیازمندان توزیع خواهد شد لذا نیکوکاران و خیران می توانند در سهیمکردن نیازمندان مشارکت پر شورداشته باشند.

وی افزود: هم استانی های سمنانی می توانند با سریع ترین روش، کمک های نقدی خود را در چهار چوب نذورات قربانی با شماره گیری آنی پرداخت#۳*۷*۳*کد شهرستان*۸۸۷۷* با تلفن همراه، به نیازمندان، اهدا کنند.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار