کارشناس مسئول پیش‌بینی هوای استان اصفهان از احتمال بارش رگباری باران برای مناطق غربی و شمالی و وقوع طوفان لحظه ای در برخی از نقاط استان دراوایل هفته آینده خبر داد.
کد خبر: ۶۶۳۱۲۰
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۴ 03 October 2018

به گزارش تابناک : زهرا سیدان کارشناس مسئول پیش‌بینی هوای استان اصفهان در گفتگو باخبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،با اشاره به بررسی نقشه‌های هواشناسی استان اصفهان طی دو روز آینده ، اظهار کرد : در این بازه زمانی ، از فردا جو نسبتاً ناپایدار بر استان حاکم می‌شود و از اوایل هفته آینده تشدید خواهد شد.

وی با بیان اینکه دیروز در مناطق غرب بارش پراکنده باران به همراه وزش باد نسبتاً شدید را شاهد بودیم ، افزود : از فردا مناطق غربی ، شمال شرق و جنوب استان افزایش ابر به همراه وزش باد نسبتاً شدید و احتمال بارش پراکنده پیش بینی می‌شود.

کارشناس مسئول پیش‌بینی هوای استان اصفهان ادامه داد : اوایل هفته آینده با عبور امواج ناپایدار شرایط برای افزایش ابر و وزش باد شدید و احتمال بارش رگباری باران برای مناطق غربی و شمالی استان پیش بینی می‌شود به طوری که طوفان لحظه ای و در برخی از نقاط استان را خواهیم داشت.

وی در خصوص وضعیت دمای استان اصفهان طی ۲۴ ساعت آینده اضافه کرد : میانگین دمای هوای استان اصفهان در این بازه زمانی تا دو درجه کاهش پیدا خواهد کرد و این افت دما از روز شنبه تا پنج درجه کاهش دما روبه‌رو خواهیم بود.

سیدان با بیان اینکه طی ۲۴ ساعت آینده کمینه دمای هوای اصفهان۱۴ و بیشینه دمای هوای این شهر نیز ۳۰ درجه سانتی گراد پیش بینی می‌شود ، افزود : در این بازه زمانی بویین میاندشت با دمای پنج درجه سانتی گراد خنک‌ترین و چوپانان با دمای ۳۵ درجه سانتی‌گراد بالای صفر گرم‌ترین نقطه استان اصفهان پیش‌بینی می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار