نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی:
فرماندار اصفهان گفت: فرماندار باید نگاه جدید به شهرستان اصفهان داشته باشد و دیگر نمی توان با نگاه سنتی به این شهرستان نگریست.
کد خبر: ۷۵۰۹۱۷
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۹:۴۵ 02 June 2019

به گزارش خبرنگار تابناک، حیدرعلی عابدی در مراسم تودیع و معارفه استانداری اصفهان اظهار داشت: شهرستان اصفهان یک شهرستان مظلومی است که با مشکلاتی زیادی در شرق اصفهان، بحران آب و مشکلات معیشتی کشاورزان و پروژه های مهمی مثل پروژه فرودگاه مواجه است .
وی با اشاره به اینکه فرماندار اصفهان باید توجه ویژه ای به شرق اصفهان داشته باشد، ادامه داد: در صد کیلومتری شرق اصفهان نه بیمارستانی است نه اداره برقی نه آبی و بسیار منطقه محروم در تمامی حوزه ها است.
عابدی با اظهار اینکه شهرستان اصفهان یک شهرستان سرمایه گریز و دارای پیچ و خم های فراوانی است، ادامه داد: امروز با دولت مظلومی مواجهیم که هر چه تلاش میکند بر علیه آن می زنند و این در حالی که کمتر دولتی میتواند در شرایط همه جانبه تحریم  کشور را اداره کند .
فرماندار پیشین اصفهان نیز در این مراسم با اشاره به مشکلات کشاورزان شرق اصفهان گفت: اصفهان در این سالها با مشکلات عدیده ای مواجه بود از جمله بحران آب شرب و نبود آب برای کشاورزی و مشکلات کارگری و کارفرماها  که اوضاع سختی را برای اصفهان رقم زد.
وی با اشاره اینکه علی رغم کمبود بودجه و اعتبارات هر ساله صدها پروژه عمرانی به بهره برداری می رسید، ادامه داد: پروژه مسکن مهر مشکلات زیادی را ایجاد کرد به ویژه در بهارستان این مشکلات بیشتر بود.
فرماندار پیشین اصفهان با اشاره به اینکه در حال حاضر اصفهان دارای 220 سازمان مردم نهاد است که این سازمان ها می توانند کمک کننده دولت باشند، گفت: در اصفهان پیگیر آجر پزی ها و جلوگیری از گرد و غبارها بودیم و اقدامات خوبی در این راستا شد و از سرمایه گذاران حمایت کردیم به ویژه مشاغل خانگی که نقش خوبی در توسعه اشتغال زایی داشت.

ع.ق

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار